|
کدخبر: 259072

نشست ویژه رئیس جمهور درباره مطالبات معلمان

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور از برگزاری کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: قرار است در این نشست رئیس جمهور پای حرف دل معلمان بنشیند.

آموزشی نشست ویژه رئیس جمهور درباره مطالبات معلمان

عباس ارغوانی اظهار داشت: تکریم معلم و ارتقای شأن و منزلت و مقام معلم وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم داده و معلم در جایگاه خود مطالبه کرده و نحوه بیان مطالبات معلمان نیز باید در خور شأن آنان باشد.

وی با بیان اینکه مجمع استانی معلمان که مقدمه کنگره بزرگ معلمان ایران اسلامی است افزود: این مجمع‌های استانی مسیر و بستری مناسب برای بیان عزتمندانه مطالبات جامعه معلمان کشور است.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: در مجامع استانی معلمان ایران اسلامی، عالی‌ترین مقامات استانی از جمله استانداران نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و فرماندهان سپاه و مدیران کل آموزش و پرورش در استان‌ها پای حرف دل این قشر فرهیخته و مهم جامعه نشسته و دستورهای لازم را برای حل مشکلات آنها در حد بضاعت مسئولیت خود می‌دهند.

ارغوانی عنوان کرد: به طور حتم باید از این مسیر عزتمندانه به جایی برسیم تا قدر و منزلت معلم در جامعه حفظ شده و ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: کشانده شدن مطالبات به حق جامعه فرهیخته معلمان به کف خیابان ها از سوی برخی افراد معلوم الحال در شأن این قشر مهم و تاثیرگذار و عزتمند جامعه نیست؛ چراکه برخی افراد مغرض بانفوذ در تجمع های اعتراضی  معلمان را خدشه‌دار می‌کنند. بنابراین شهر معلم این نیست که در کف خیابان مطالبات خود را مطرح کنند.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: بستر کنگره ملی معلمان ایران اسلامی زمینه بسیار مناسب و عزتمندانه برای بیان مطالبات معلمان این مرز و بوم است؛ چراکه در کنگره ملی که قرار است در تیرماه امسال با حضور نمایندگان مجامع معلمان ایران اسلامی در هر استان کشور برگزار شود و شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش پای مطالبات و خواسته های آنان که از دل ۱۰ کمیسیون تخصصی مجامع استانی بر آمده است؛ خواهد نشست و به‌طور حتم تصمیمات خوبی در راستای حل مشکلات مختلف جامعه معلمان از جمله مشکلات معیشتی اتخاذ خواهد شد.

ارغوانی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ استان کشور مجامع استانی معلمان ایران اسلامی را تشکیل داده اند اظهار داشت: این مجامع استانی باید در همه استان‌های کشور تا پایان اردیبهشت ماه برگزار شود.

وی افزود: در کنگره ملی معلمان ایران اسلامی که قرار است تیرماه امسال برگزار شود؛ قرار است رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس سازمان صدا و سیما حضور یافته و پای صحبت‌های معلمان ایران اسلامی بنشینند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها