|
کدخبر: 258076

تقدیر از معلمان به مناسبت روز معلم

در آستانه روز معلم فرماندار شهرستان پیشوا ضمن بازدید از برخی مدارس این شهرستان، با فرهنگیان پیشوایی دیدار و از زحمات معلمین مدارس تقدیر و تشکر به عمل آورد.

معلم در جامعه با ترویج علم میان نسل های آینده ساز، نقشی مهم و حیاتی در جهت پیشرفت کشور دارد.

معلمان سالهای سال از عمر خود را به پای دانش‌آموزان می ریزند اما ثمره آن کلاس‌های درس است که باعث تسهیل در زندگی بشر شده است و به پیشرفت رسیده ایم.

در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم  ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش و کچویی مسئول امور بانوان فرمانداری پیشوا با حضور در تعدادی از مدارس این شهرستان، ضمن دیدار با معلمین، از زحمات جمعی از فرهنگیان پیشوایی تقدیر بعمل آورد.

ابراهیم تاجیک نوری در حاشیه بازدید از مدارس و ضمن دیدار با معلمین اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت و روز معلم بهانه خوبی شد تا ضمن حضور در مدارس و عرض خداقوت، از زحمات ایثارگرانه معلمین تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی ادامه داد: شأن و جایگاه معلم از ارزش بالایی برخوردار است و خود را مدیون به معلمین عزیز می دانیم.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اگر امروز ما در جامعه به پیشرفت خوبی رسیده ایم و دارای جایگاهی هستیم همه آن مدیون تلاش و فداکاری معلمانی است که از خود گذشتند و دانش آموزان نسل فردای خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کردند.

فرماندار شهرستان پیشوا تاکید کرد: شاید آنگونه که در شأن معلمین عزیز است نتوانیم زحمات این عزیزان را جبران نماییم اما دولت نهایت تلاش را در این راستا انجام می دهد و ما نیز خود را موظف و مکلف به تقدیر و تشکر از فرهنگیان می دانیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها