|
کدخبر: 253911

با رفتن سلطانی‌فر پرسپولیس پنچر شد!

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال پس از حذف تیم پرسپولیس و صعود شاگردان مهدی رحمتی به مرحله نیمه نهایی، واکنش نشان داد و اظهاراتی را مطرح کرد.

فوتبال با رفتن سلطانی‌فر پرسپولیس پنچر شد!

مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دیدید؟

بله! واقعا باید به مهدی رحمتی و شاگردانش در تیم آلومینیوم اراک تبریک گفت که تا این اندازه فوتبال روان و مقتدرانه ای را در خانه حریف به نمایش گذاشتند. آلومینیوم اراک یک بار دیگر ثابت کرد پرسپولیس طبل تو خالی است و فقط سر و صدا دارد.

منظورتون از سروصدا چیست؟

تیمی‌که نمی‌تواند در زمین مسابقه کاری از پیش ببرد و فقط اطلاعیه و بیانیه می‌دهد می‌شود طبل تو خالی. وقتی که می‌بینند در مستطیل سبز حریف رقبایشان نیستند بیانیه می‌نویسند، هوچی‌گری می‌کنند و سراغ این قبیل کارها می‌روند تا بگویند ما داریم کار می‌کنیم(خنده). ضرب المثل‌های زیادی در این باره وجود دارد که من نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم. ولی شکر خدا یک بار دیگر حرف من ثابت شد.

کدام حرف؟

همان که در اوایل فصل گفتم، تیم پرسپولیس بعد از بابامسعود مثل لاستیکی که پنچر شده باشد، کم باد شد و در نهایت خوابید و حالا حالاها نمی‌تواند در لیگ برتر و جام حذفی به عنوانی دست پیدا کند. اینتیم نهایتا سوم و چهارم می‌شود. فوتبال جای تیم‌هایی است که دستشان را روی زانوی خودشان بگذارند و بیایند وسط زمین مسابقه بدهند نه اینکه با لطف این و آن و کمک وزارت ورزش نتیجه بگیرند.

در کل این بازی را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم آلومینیوم باید با اختلاف سه یا ۴ گل پرسپولیس را شکست می‌داد. چون گل دوم پرسپولیس که روی اشتباه داوری بود و شکر خدا همه کارشناسان هم اذعان کردند که داور بازی یک پنالتی تقدیم شاگردان گل محمدی کرد وگرنه پرسپولیس به این تیم آلومینیوم گل بزن نبود. در نیمه دوم هم دیدیم که این تیم تا چه اندازه در کار دفاعی ضعیف است و بازیکنان آلومینیوم این تیم را به عقب رانده بودند و با چند پاس مختصر خودشان را مقابل دروازه بان پرسپولیس قرار می‌دادند.

نیمه مربیان چطور بود؟

البته پرسپولیس با کمک فدراسیون و کمیته انضباطی یحیی گل محمدی را هم لب خط داشت، ولی دیدیم که نیمه مربیان از آن مهدی رحمتی بود و گل محمدی حریف همتای خودش نشد.

حرف آخر؟

دیدم عده ای گفته اند بهتر بود به جای آلومینیوم پرسپولیس بالا می‌آمد تا در صورت صعود استقلال یک دربی دیگر را شاهد باشیم که این هم ایده جالبی است ولی یادمان باشد همین که پرسپولیس توانست تا یک چهارم نهایی بالا بیاید خودش از جمله شگفتی‌های این فصل جام حذفی بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر