|
کدخبر: 247716

توصیه مهم درباره واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از حضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی خبرداد و گفت: زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات همچنان باید در مدارس جدی گرفته شود.

محسن اروجی با اشاره به ابلاغ دستور العمل آغاز مجدد آموزش حضوری به همه مدارس اظهار کرد: همه مدارس باید آموزش های حضوری را در اولویت کاری خود قرار دهند و خانواده ها نسبت به حاضر شدن فرزندانشان در مدارس توجه بیتشری داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران، معلمان و دانش آموزان باید با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس حاضر شوند تا فرایند آموزشی با کیفیت بالاتری صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه آموزش‌های مجازی و آنلاین نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری شود، گفت: در شرایط فعلی و روند کاهشی همه گیری کرونا مقرر شده است تا مدارس آموزش های حضوری خود را از سربگیرند.

به گفته وی، تمامی واحدهای آموزشی قم شامل دولتی و غیردولتی باید از هفته جاری فعالیت‌های خود را در ۲ گروه الف و ب به‌صورت حضوری آغاز کنند.

اروجی خاطر نشان کرد: دانش آموزان، مدیران و معلمان حتما نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود در پایگاه های اعلام شده اقدام کنند.

وی زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجتناب از حضور در اجتماعات را برای کادر مدرسه و دانش آموزان الزامی دانست و افزود: مدیران و معلمان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان دقت لازم را داشته باشند.

اروجی در پایان افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در بازارها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار ضروری است تا در ایام عید شاهد اوج‌گیری دوباره کرونا نباشیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها