|
کدخبر: 237183

تحقیر فرهنگیان با لایحه رتبه بندی معلمان

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ازعدم اجرای مناسب نظام رتبه‌بندی معلمان انتقاد کرد.

آموزشی تحقیر فرهنگیان با لایحه رتبه بندی معلمان

 کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: پادشاهی در زمستان به نگهبان گفت سردت نیست؟ گفت خیر قربان. عادت داریم، پادشاه گفت می‌گویم برایت لباس گرم بیاورند اما فراموش کرد. صبح جنازه نگهبان را دیدند که روی دیوار نوشته بود به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرم من را از پای درآورد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریاست محترم مجلس، همکاران، آقای رئیس جمهور، آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات؛ وعده‌ها و تبلیغات و همه گفته‌ها و مصاحبه‌های عملی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان نه تنها گره‌ای از مشکلات فرهنگیان و نظام آموزشی را حل نکرد بلکه این قشر موثر و زحمتکش را تحقیر کرد. اگر هیچ نگوییم و مصاحبه نکنیم و شعار ندهیم فرهنگیان راضی‌تر هستند.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: شهر اسدآباد با توجه به جمعیت بالا و میزبانی زائران عتبات عالیات دچار تنش آبی هستند و اگر به داد شهر نرسیم امسال تابستان آبی برای خوردن در سال آینده نخواهیم داشت و از الان لازم است به فکر مردم این شهر باشیم.

 

منبع: بازار
  • فرهنگی دلسرد ارسالی در

    قابل توجه مسوولین دلسوز !!! تحقیر فرهنگی ان تحقیر کل بشریت است تحقیر علم است تحقی ر شرافت و انسانیت است. و قطعا دود این تح قیر تا قرنها به چشم جامعه و نسلهای آینده خواهد رفت و مسوول و مدیون این حقارت در دنیا وآخرت شما مسوولین هستید. اگر به حق الناس ایمان دارید. بدترین گریبان را از ش ما خواهد گرفت.!!!!

  • لبب ارسالی در

    اره به گدایی ملت عادت کرده اید انگل زاده ها

  • ناشناس ارسالی در

    معلمان و نسل آینده هفده میلیون نسل آینده و آموزش های به روز جهانی برای دولتهای اولویت نبوده و نیست

  • معلم فرسوده ارسالی در

    هشت سال روحانی وعده رتبه بندی داد و عمل نکرد
    هشت سال هم رئیسی وعده میدهد و عمل میکند؟

  • ناشناس ارسالی در

    کدام تحقیر پس بازنشستگان تامین اجتماعی چ ی شدند لابد با خاک یکسان شدند.معلمین همه چیز دارند باز طمع کاری پیشه کردند

ارسال نظر