|
کدخبر: 237028

خبر مهم برای دانشجو معلمان/ ارسال بخشنامه جدید

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی در اولویت آموزش های حضوری هستند.

آموزشی خبر مهم برای دانشجو معلمان/ ارسال بخشنامه جدید

 انصاری راد، معاون دانشجویی این دانشگاه در سی و یکمین اجلاس سراسری مدیران استانی و ستادی با شعار تلاش، تمهید، برنامه و با موضوع تمهید و هماهنگی سراسری برای آموزش حضوری دانشگاه فرهنگیان در نیمسال دوم در مکان سالن اجتماعات پردیس نسیبه تهران، با اشاره به مشارکت مسؤولان این دانشگاه در ستاد و صف در راستای مقابله با کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات به موقع در حوزه پیشگیری، پایش، واکسیناسیون و دیگر فعالیت های صورت گرفته برای مقابله با کرونا، دانشگاه فرهنگیان عملکردی موفق داشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، با خوب توصیف کردن شرایط فعلی دانشگاه برای از سرگیری آموزش ها، تصریح کرد: با توجه به آمار بالای دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی در قیاس با سایر رشته های این دانشگاه، در گام نخست آموزش های حضوری دانشگاه فرهنگیان با دانشجو معلمان این رشته آغاز خواهد شد.

این مقام مسؤول، تاکید کرد: با دریافت آمار و اطلاعات استانی و مشخص شدن دانشجو معلمان ترددی و خوابگاهی، برای اسکان این جمعیت دانشجویی با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی، با اشاره به تأکید زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص از سرگیری آموزش های حضوری در دانشگاه ها و همچنین ارسال بخشنامه های مرتبط با این موضوع و ضرورت اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای این مهم، افزود: باید پاسخگوی نهادهای بالادستی بود.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در ادامه یادآور شد: باید با برداشتن گام های اولیه و برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش رو با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی دانشگاه و از سرگیری آموزش های حضوری برای همه دانشجو معلمان این دانشگاه در رشته های مختلف، از مهر سال ۱۴۰۱ رفت.

انصاری راد، در پایان آموزش را خط مقدم دانشگاه دانست و افزود: همه ما پشتیبان آموزش تربیت محور هستیم، با تشکیل کارگروه های مختلف توسط رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان و با تفویض اختیار به پردیس ها و مراکز تابعه، خواهان مهیا نمودن مقدمات اولیه توسط مسؤولان استانی برای برپایی آموزش های حضوری در مراکز این دانشگاه در سراسر کشور هستیم. 

 

منبع: دانشگاه فرهنگیان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها