|
کدخبر: 235423

درگیری شدید خانواده یک دانش آموز با معلمان و مدیر مدرسه

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

 مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

درگیری یک دانش آموز و برادرش با مدیر و دو نفر از معلمان مدرسه‌ای در فومن سبب شکسته شدن دندان مدیر و مصدومیت دو معلم شد.

روز گذشته خبر بر درگیری یک دانش آموز با همراهی برادرش با مدیر و معلمان یکی از مدارس متوسطه شهرستان فومن در فضای مجازی منتشر و موجب آزرده خاطر شدن قشر معلمان و فرهنگیان این شهرستان شد. موضوع و علت درگیری را از مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن پیگیر شدیم.

ایوب بیتا با اشاره به درگیری یک دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه‌ای در این شهرستان، اظهار کرد: در پی این درگیری بین دندان مدیر شکست و دو نفر از معلمان نیز آسیب دیدند.

مدیر آموزش و پرورش فومن در ادامه به دلیل این درگیری اشاره کرد و افزود: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی تماسی موضوع با اداره آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شده و تیمی متشکل از حراست، بازرسی و حقوقی به همراه مأموران پلیس در مدرسه حاضر می‌شوند، ادامه داد: گزارشی توسط پلیس تنظیم و پرونده برای طی مراحل قضائی به کلانتری و دادگاه ارجاع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فومن اضافه کرد: با دستور دادستان دو برادر تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

بیتا ادامه داد: شکستن حرمت معلم و حریم مدرسه تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و تأمین امنیت مدارس از هر گونه تهدید به عنوان یک اصل مهم مد نظر آموزش و پرورش است.

 

 

منبع: مهر
  • لبب ارسالی در

    ۴۳ سال ح مت معلم تو صدا وسیمای میلی ورسانه ها شکسته

  • ناشناس ارسالی در

    من دریک اداره ای برای مشکلی به آنجا رجوع کردم؛درتابلوی اعلانات آن اداره به وفور؛ اطلاعیه هایی دیدم که درآن به ارباب رجوع این تذکرداده شده بود که درصورت برخوردهنج ارشکنانه با ماموردولت؛حکم فرد خاطی ؛ 75ض ربه شلاق تنبیه خواهد شد؛اگردرخصوص آموزش وپرورش هم مثل بقیه ارگانها ؛این احکام بر ای افراد وحشی مثل این خانواده دانش آموز؛ وجود داشته باشد وفرد خاطی متنبه ومتذکر ش ود دیگر هیچ خانواده ای به خودش جرات نمی دهد که برای فرارازقانون؛وعمل شنیع قانون شکنی به چنین رفتارهایی متوسل شود.ولی متا سفانه ظاهرا دراین خصوص ؛قوانینی محکم وجو د ندارد؛زیرا اگر وجود داشت افراد خود را ملزم به رعایت قانون می کردندچون مدیرومعل م هم مثل کارمندان دولت هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها