|
کدخبر: 226322

آغاز انتصاب در وزارت آموزش و پرورش/ یک مدیرکل منصوب شد

وزیر آموزش و پرورش با انتصاب یک مدیرکل و دو مشاور در هفته جاری، برنامه انتصابات خود را کلید زد.

آموزشی آغاز انتصاب در وزارت آموزش و پرورش/ یک مدیرکل منصوب شد

کشتی وزارت آموزش و پرورش با رأی اعتماد مجلس به سومین گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه، دوباره شروع به حرکت کرد اما در هر حال ۳ ماه عقب‌تر از سایر وزارتخانه‌هاست!

یوسف نوری ۷ آذر توانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند و وزیر آموزش و پرورش شد اما برای انجام انتصابات در این وزارتخانه عجله نکرد؛ او ۲۰ آذر، طی حکمی ابوالفضل پریمی را به سمت «نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب کرد.

در این روزها لیست‌هایی متشکل از ۳ نفر در هر پُست به عنوان گزینه‌های معاونت‌های آموزش و پرورش در شبکه‌های اجتماعی منعکس می‌شود؛ یکی از این اسامی، مصطفی عطاران است اما روز گذشته عطاران به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش منصوب شد.

در حکم عطاران آمده است: «امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری اعضای محترم شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سندتحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسؤولیت محوله موفق و مؤید باشید».

یک انتصاب دیگر، انتخاب علیرضا کاظمی سرپرست سابق آموزش و پرورش به عنوان مشاور وزیر است. او که بعد از انتصاب آقای وزیر به معاونت پرورشی بازگشته بود، حالا مشاور شده و قرار است آموزش‌های حضوری را پیگیری کند.

در حکم کاظمی آمده است: «مهم ترین مأموریت جنابعالی، راهبری و پیگیری امور مربوط به تداوم و استمرار تدریجی آموزش های حضوری دانش‌آموزان در سال تحصیلی است. 

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری اعضای محترم شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها و توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت و کنترل بیماری کرونا، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید».

اما شنیده‌ها حاکیست اسامی تعدادی از معاونت‌ها قطعی شده و به‌زودی احکام آنها صادر می‌شود. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها