|
کدخبر: 226086

درخواست مهم از وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان

استاندار کرمانشاه گفت : در سال ٩٧ حق منطقه جنگی برای کارمندان اجرا شد. خواستار پیگیری این موضوع جهت برقراری حق منطقه جنگی برای بازنشستگان آموزش و پرورش هستیم.

آموزشی درخواست مهم از وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش اهل غرب کشور هستند و بی‌شک از ظرفیت‌های استان کرمانشاه مطلع هستند، اظهار داشت: شناخت این ظرفیت‌ها باعث می‌شود که ایشان راه‌های برون رفت از مشکلات را بهتر ارزیابی کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای کشور است، افزود: در طی این چهار سال که در کرمانشاه حضور دارم، این چهره زیبا را بارها دیده‌ام.

استاندار کرمانشاه با تأکید بر وجود دانش‌آموزان بسیار باهوش در استان، گفت: شیوع بیماری کردنا، بشریت را زمین‌گیر کرد و بعد از وزارت بهداشت، آموزش و پرورش در خط مقدم حضور داشت و الحمدالله با درایت مسؤولین این وزارتخانه مشکل خاصی وجود نداشت.

بازوند با اشاره به رشد ١٧ درصدی ورودی دانشگاهی استان کرمانشاه، بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که آموزش و پرورش باوجود بیماری مرونا، درست عمل کرده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اعتراضات اخیر معلمان در سطح کشور و کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این اعتراضات با متانت معلمان عزیز برگزار شد که مدیرکل و مدیران آموزش و پرورش نیز در کنار آنان بودند.

وی با تاکید بر درک شرایط اقتصادی کشور، تصریح کرد: در سال ٩٧ حق منطقه جنگی برای کارمندان اجرا شد اما از آن‌جاکه در قانون این طرح جایی برای بازنشستگان هنوز در نظر گرفته نشده است، خواستار پیگیری این موضوع جهت برقراری حق منطقه جنگی برای بازنشستگان آموزش و پرورش هستیم.

بازوند با اشاره به افزایش ٧٠ سانتی‌متری سرانه آموزشی در کرمانشاه، گفت: سیستم گرمایشی تعدادی محدود از مدارس ما هنوز بصورت بخاری نفتی است که انتظار داریم رفع این مشکل جزو برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه از لحاظ نقدینگی تحت فشار هستیم و شرایط را نیز درک می‌کنیم تأکید کرد: اما نیازمند کمک هستیم که امیدواریم نگاه ویژه‌ای به استان کرمانشاه داشته باشید.

 

 

 


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها