|
کدخبر: 218539

حُکم جدید آیت‌الله جنتی برای معاون رئیسی و سخنگوی سپاه

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در احکام جداگانه‌ای روسای ستادهای کشوری را منصوب کرد.

آموزشی حُکم جدید آیت‌الله جنتی برای معاون رئیسی و سخنگوی سپاه

آیت‌الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای «رمضان شریف» را به سمت رئیس ستاد انتفاضه و قدس، «علی محمد نائینی» را به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی و «انسیه خزعلی» را به سمت رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب کرد.

متن حکم او خطاب به رمضان شریف بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد انتفاضه و قدس منصوب می‌نمایم.

امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز جهانی قدس موفق باشید.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

همچنین در حکم آیت الله جنتی خطاب به «علی محمد نائینی»، آمده است: با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، تلاش، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جناب‌عالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی منصوب می‌کنم.

وی در بخش دیگری از این حکم آورده است: امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت موفق باشید. مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواهانم.

متن حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به «انسیه خزعلی» نیز به شرح زیر است:

با توجه به پیشنهاد قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور بانوان، سرکار عالیه را به مدت سه سال به عنوان رئیس ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منصوب می‌کنم.

امید است ضمن هماهنگی کامل با قائم مقام و همکاری با مراکز ذیربط در انجام وظایف محوله و امور مربوط به بزرگداشت این هفته، به ویژه ولادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) موفق باشید.

مزید توفیقات شما را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) و منویات امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواهانم.

 

منبع: مهر

ارسال نظر