|
کدخبر: 217428

کاظم دلخوش:

با جزوه وزیر پیشنهادی نمیتوان مشکلات آموزش و پرورش را حل کرد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات نظام آموزش و پرورش گفت: آیا با جزوه وزیر پیشنهادی می‌توان این مشکلات را حل کرد؟

آموزشی با جزوه وزیر پیشنهادی نمیتوان مشکلات آموزش و پرورش را حل کرد

سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: مجلس در جریان رأی اعتماد به وزرا کاملا همراهی کرد و بالاترین رأی تاریخ انقلاب را به وزرا داد.

وی افزود: مجلس شما را از خودش می‌داند، ما دلمان می‌سوزد و نمی‌خواهیم دشمنان خرده بگیرند و دولت را ناکارآمد معرفی کنند، اما شما در معرفی وزیر نه با مجلس مشورت کردید و نه با مجموعه خودتان.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه با این روش مشکلات کشور افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: ما دو میلیون نفر معلم و فرهنگی داریم، روزگاری از آموزش و پرورش وزیر و رئیس جمهور بیرون می‌آمد و امروز هم آموزش و پرورش نیروهای متخصص و علمی بسیاری دارد، ما می‌خواهیم آدم مقتدری را برای این وزارتخانه معرفی کنید.

دلخوش با بیان اینکه آیا شأن آموزش و پرورش این است که بعد از ۴۰ سال این طور وزیر برای آن معرفی شود، گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش در اولویت شما نیست؛ در حال حاضر آموزش و پرورش ۲۵ تا ۳۰ درصد کسری بودجه دارد و بازنشستگان هم دچار مشکل هستند. آیا با جزوه (برنامه پیشنهادی وزیر) می‌توان این مشکلات را حل کرد؟

 

منبع: فارس

ارسال نظر