|
کدخبر: 217417

یک نماینده مجلس: فیاضی ذهن برنامه‌ریز دارد

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی در فضای مجازی به دنبال مهندسی کردن ذهن مسئولان هستند، گفت که فیاضی در بدنه آموزش و پرورش نبوده اما در این وزارتخانه مامور به خدمت بوده و برای حل مشکلات آموزش و پرورش راه‌حل دارد.

آموزشی یک نماینده مجلس:  فیاضی ذهن برنامه‌ریز دارد

 عباس گودرزی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به عنوان موافق گفت: زمانی که نامه رئیس جمهوری در مجلس برای معرفی آقای فیاضی قرائت شد تعدادی از همکاران به نشانه مخالفت دو – دو کردند. همان زمان از یکی از این همکاران پرسیدم که مگر فیاضی را دیده‌اید و یا با او صحبت کرده‌اید که مخالفت می‌کنید؟ پاسخ منفی داد و بیان کرد که فیاضی از بدنه آموزش و پرورش نیست. به او گفتم که مگر ما نمایندگان از همان ابتدا وکیل مردم بودیم که اکنون وکالت مردم را انجام می‌دهیم. پس نه تایید و نه رد کن، بلکه اجازه بده فیاضی برنامه‌هایش را توضیح دهد و حرف‌هایش را بشنو.

وی ادامه داد: در فضای مجازی عده‌ای سعی می‌کنند ذهن مسئولان را مهندسی کنند در حالی که مجلس انقلابی آنقدر به اوضاع کشور تسلط دارد که با محاسبات دقیق تصمیم‌گیری کرده و وزیر انتخاب می‌کند.

در این هنگام تعدادی از نمایندگان در واکنش به صحبت‌های گودرزی دو – دو می‌کردند، اشاره آنها این بخش از صحبت‌های گودرزی بود که بیان داشت مگر ما از همان ابتدا وکلای مردم بودیم که اکنون وکالت مردم را انجام می‌دهیم.

در واکنش به دو - دو کردن نمایندگان، گودرزی گفت: نمایندگان سوء برداشت نکنند چون من قصد بی‌احترامی نداشتم ممکن است ما قبل از نمایندگی فعالیت‌هایی انجام دادیم که به مراتب موثرتر از زمانی است که در مجلس شورای اسلامی حضور داشتیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاداتی از نبود سابقه فیاضی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: فیاضی در بدنه آموزش و پرورش نبود اما در این دستگاه مامور به خدمت بوده، او فردی مومن و معتقد و آشنا و متعهد به وظایفش است و معتقد به عدل و عدالت و مقابله با ظلم بوده، فیاضی ذهن فعالی دارد و برای مشکلات راه‌حل دارد. امروز مشکلات آموزش و پرورش سیاست پژوهی است فیاضی ذهن برنامه‌ریز دارد.

گودرزی در پایان اظهار کرد: امروز شرایط عمومی کشور و منطقه و فضای مذاکرات ایجاب می‌کند که بیش از پیش وفاق و همدلی و انسجام و همبستگی با دولت انقلابی داشته باشیم پس به وزیر پیشنهادی اعتماد کنید.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر