|
کدخبر: 216732

جلسه مهم مجلس برای رای اعتماد به فیاضی

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه روز سه شنبه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس برگزار می‌شود، ساعت ۶ صبح و قبل از آغاز صحن علنی مجلس، جلسه فراکسیون فرهنگیان مجلس برگزار می‌شود.

آموزشی جلسه مهم مجلس برای رای اعتماد به فیاضی

جبار کوچکی‌نژاد، سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه روز سه شنبه جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس برگزار می‌شود، ساعت ۶ صبح و قبل از آغاز صحن علنی مجلس، جلسه فراکسیون فرهنگیان مجلس برگزار می‌شود و در آنجا رأی‌گیری انجام می‌شود تا ببینیم نگاه اعضای فراکسیون به مسعود فیاضی چیست. 

وی افزود: همچنین در حال حاضر کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق در حال بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هستند و در نهایت فراکسیون فرهنگیان مجلس در این باره جمع بندی می‌کند. 

از سوی دیگر برای ما بسیار مهم است که ببینیم فرهنگیان چه نظری درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارند. 

کوچکی‌نژاد بیان کرد: مجلس سوابق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به صورت دقیق بررسی می‌کند اما بازخوردهای لازم را هم از جامعه بزرگ فرهنگیان دریافت می‌کنیم و قطعاً نظر فرهنگیان در رأی نمایندگان مجلس تاثیری زیادی دارد. 

برای ما بسیار مهم است که لایحه رتبه بندی معلمان به صورت دقیق در دولت سیزدهم اجرا شود و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بگوید که چه برنامه‌ای برای تحقق این مسئله دارد و برنامه وی در این زمینه هم تاثیر زیادی در رأی نمایندگان دارد.

 

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها