|
کدخبر: 217230

نامه مهم فرهنگیان به رئیسی درباره گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش

جمعی از فرهنگیان بسیجی با ارسال نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی با اعلام حمایت از مسعود فیاضی تاکید کرده‌اند که برنامه وی برنامه‌ای تخصصی و جامع در زمینه تعلیم و تربیت و مبتنی بر اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم شده است.

جمعی از فرهنگیان بسیجی در نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی با اعلام حمایت از مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش، تاکید کردند که انقلابی بودن و تخصص در زمینه تعلیم و تربیت دو بال لازم و ضروری برای اجرای تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

متن  نامه جمعی از فرهنگیان بسیجی کشور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هو‌الذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلو علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با تشکر از مجاهدت‌های دولت انقلابی در عرصه‌های مختلف، و توجه ویژه جنابعالی به عموم مردم خصوصا جامعه فرهیخته و تمدن‌ساز فرهنگیان کشور، توفیقات روزافزون همه خادمان به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

بر اساس برنامه و نظرات وزیر پیشنهادی که معتقد هستند «معلمان عزیز آینده‌سازان این کشور هستند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند»، ما نیز بر این باور هستیم که معلمان موثرترین عنصر در ساخت جامعه ایران اسلامی بوده و مهم‌ترین نقش را در اجرای تحول در آموزش و پرورش دارند.

 این قشر فرهیخته و تأثیرگذار دارای نیازها و مسائل منحصر به فرد و خاصی هستند که تنها با روحیه جهادی و انقلابی و با برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و حضور مستمر و پیگیری جنابعالی در شورای عالی آموزش و پرورش و سایر ارکان نظام تحقق می‌یابد. لذا با عنایت و امید به فضل الهی در پی معرفی جناب آقای دکتر مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ما معلمان بسیجی ضمن حمایت، اعلام می داریم که انقلابی بودن و تخصص در زمینه تعلیم و تربیت دو بال لازم و ضروری برای اجرای تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

 ایشان فردی انقلابی و ولایت مدار و مزین به اخلاق اسلامی می‌باشد و همچنین برنامه ایشان، برنامه‌ای تخصصی و جامع در زمینه تعلیم و تربیت و مبتنی بر اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم شده که در صورت حمایت جنابعالی و یاری همگانی و تاثیرگذاری مجموعه‌های بسیج، یقینا نتایج مفیدی برای انقلاب اسلامی و عموم مردم ایران عزیز اسلامی در بر خواهد داشت.

ما بسیجیان کمیته‌های رصد تحول را تشکیل داده‌ایم تا ضمن پایش فعالیت‌های وزارتخانه و همچنین مطالبه‌گری و ارائه گزارش‌های نوبه‌ای از حصول تحول با شاخص‌های کمی و کیفی، در اولین فرصت (هفته معلم) و نیز در بازه‌های زمانی شش ماهه، برنامه‌ها و عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت را مورد ارزیابی، نقد و نظر تخصصی کارشناسان قرار خواهیم داد تا بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی، مسیر تحول را هموارتر کنیم.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها