|
کدخبر: 216813

ضرب و شتم شدید دانش آموز سیستانی توسط یک معلم+ عکس

معلمی در یکی از مدارس سیستان و بلوچستان، دانش‌آموز پسری را به شدت تنبیه می‌کند؛ این در حالی است که تنبیه بدنی در مدارس کشور ممنوع است.

آموزشی ضرب و شتم شدید دانش آموز سیستانی توسط یک معلم+ عکس

 به تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که معلمی در کلاس درس اقدام به ضرب و شتم یک دانش‌آموز می‌کند؛ این تصاویر دلخراش واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

ماجرا از این قرار است که شوخی بیش از حد و ایجاد بی نظمی توسط دانش آموز علیرغم تذکر‌های داده شده، اما کار دست وی داد و باعث شد تا معلم فنوجی کنترل خود را از دست داده و دانش آموز را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

انتشار این خبر حساسیت رسانه‌ها و افکار عمومی را برانگیخت و خوشبختانه با واکنش سریع مسئولان آموزش و پرورش استان مواجه شد.

تیمور مبارکی، رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج بیان کرد: از همان لحظه‌ای که این اتفاق به وقوع پیوست بلافاصله کمیته نظارت شهرستان فنوج تشکیل و مصوب شد یک تیم نظارتی به صورت عملیاتی، در محل دبیرستان شهید رجایی حاضر و از مجموعه کارکنان، دبیران و دانش آموزان تحقیق و تفحص صورت گیرد که به چه دلیل و با چه کیفیتی این اقدام شنیع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از تحقیق، دبیر خاطی و مدیر آموزشگاه به صورت جداگانه به واحد ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان احضار و از آن‌ها توضیح خواسته شد.

این مسئول افزود: دبیر خاطی با اقرار به عمل خود مبنی بر تنبیه بدنی دانش آموز اظهار ندامت و پشیمانی کرده که در آن لحظه متاسفانه کنترل خود را از دست داده ام.

مبارکی اذعان کرد: به گفته معلم خاطی این ضرب و شتم بعد از چندین بار تذکر به دانش آموز که "لطفا ساکت باش و نظم کلاس را برهم نزن"، در نهایت مجبور به برخورد فیزیکی و تنبیه وی شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج اظهار کرد: در جلسه بعدی کمیته نظارت شهرستان برای دبیر خاطی تذکر درج در پرونده، جابجایی به آموزشگاه دیگر و گرفتن تعهد مصوب شده است


 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها