|
کدخبر: 215874

برنامه خوب وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش برای نظام پرداخت حقوق ها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نسبت به رتبه بندی فرهنگیان و ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و استقرار نظام عادلانه پرداخت رویکرد خوبی دارد، گفت: نسبت به اصلاح سازوکار و ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان برنامه خوبی دارد.

آموزشی برنامه خوب وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش برای نظام پرداخت حقوق ها

 احمد راستینه نماینده مردم نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی  درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: فیاضی هم تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: آقای فیاضی هم تحصیلات حوزوی دارد یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد هم چنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت اموزش و پرورش بوده است.

راستینه تصریح کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مرکز پژوهشها نیز در حوزه آموزش و فرهنگ مطالعات سیاستی و نظارتی خوبی داشته و اشراف خیلی خوبی نسبت به مسائل و نیازهای آموزشی و پرورشی دارد؛علاوه بر تجربیات کاری و پژوهشی، دارای برنامه خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه فیاضی نسبت به رتبه بندی فرهنگیان و ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و استقرار نظام عادلانه پرداخت رویکرد خوبی دارد، گفت: نسبت به اصلاح سازوکار و ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان برنامه خوبی دارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: به دنبال استقرار عدالت آموزشی و پرورشی و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی است؛ همچنین تقویت مدارس عادی دولتی و مناطق محروم و عشایری در کانون برنامه ایشان قرار دارد.

راستینه اضافه کرد: برای صلاحیت بخشی به شوراهای اموزش و پرورش استانها و شهرستانها و تمرکززدایی نگاه خوبی دارد؛ لذا امیدواریم مجلس با رای بالا به ایشان کمک کنند تا بتوانند ابعاد تحولی مقرر در سند تحول بنیادین را بخوبی پیگیری کنند.

این نماینده مجلس یازدهم در خاتمه عنوان کرد: در خصوص دانشگاه فرهنگیان، این گزینه پیشنهادی مبتنی بر دیدگاه‌های مقام معظم رهبری مصر هستند که ورودی آموزش و پرورش را با افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان صرفاً از این مکان قرار دهند و این می تواند آینده روشنی در تامین معلمان آموزش و پرورش داشته باشد همچنین ضرورت توجه به سند بنیادین تحول آموزش و پرورش از مهمترین اقداماتی است که ایشان خود را متعهد به پیگیری آن می‌دانند.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    وزیر پیشنهادی فکر کنم هفت سال معلم بوده براش صرف نداشته رها کرده اما وزارت خوب م ی ارزه

  • آوینا ارسالی در

    وزیر محترم:خواهشمندم اگر نمیتوانی برای م ا معلم ها کاری بکنی زحمت نکش واین مسولیت رو به عهده نگیر چون دل ما دیکه خون شده است

  • نسرین ارسالی در

    معلم‌ها دلشون خون هست از دست رفتارهای غی رمحترمانه و ناشایست مسئولین. از اول مهر داریم به‌خاطر بچه‌ها خودمون رو به خطر می ‌ندازیم و می‌ریم مدرسه، بعد بازرس (عاشق مچ‌گیری) اومده تو کلاس از دانش آموز می‌پ رسه مدرسه تعطیل بوده یا می‌اومدید مدرسه؟ صبح زود رفتیم مدرسه برای اینکه از یک لح ظه آموزش بچه‌ها باز نمونیم، دفتر حضور و غیاب رو امضا نکردیم، اومده ما رو یکی یکی سر کلاس دیده، بعد رفته توی دفتر با خودک ار چنان با غیظ خط کشیده جلوی اسممون که ا نگار سالها عقیده‌ی خودکار دست گرفتن داشت ه. در این دوسال کرونا، مسئولین بی‌اخلاقی در حق معلم رو به اوج رسوندن. والدین دان ش‌آموزان جوری با معلم رفتار می‌کنن انگار معلم غلام زرخریدشون هست. الان هم که چند نفر مثلا مسیول بدون ذره‌ای درک از شرایط معلم خیلی راحت اومدن برنامه ترکیبی حضور ی-مجازی گذاشتن فکر می‌کنن معلم روزهاش به جای ۲۴ ساعت ۴۸ ساعته. اون ساعت‌هایی که این باصطلاح مسئولین در حال دورکاری یا سر کار در حال استراحت و بگو بخند هستن، ما ب اید پاسخگوی والدین و مشکلات مختلفشون با دانش‌آموز و کلاسهای آنلاین باشیم.
    در طی این مدت مسیولین آوپ و صدا و سیما ن مک نشناسی و قدرناشناسی رو در حق معلمان ت مام کردن.

  • علی ارسالی در

    به خدا آموزش پرورش ما که سال ۷۶ وارد مدر سه شدیم با الان هیچ رشدی نکرده و ساختمان ها خراب تر روحیه ها بدتر وضعیت معیشتی ب دتر وشان معلم بدتر

  • محمد ارسالی در

    سلام.
    تیکه خوشمزه ای بود.
    تحصیلاتش مرتبطه چون آموزش و پرورش نیاز به ساخت و ساز داره.
    من میگم خدایا چرا مدرسه ها خرابه هستن، نگو وزیرای قبلی مهندس عمران نبودند.
    الان که بانکها بهترین ساختمون ها را دارند، رئیس بانک مرکزی حتما فوق دکترای عمران داره.
    عمق استدلال آدمو غرق می کنه

  • مریم ارسالی در

    دروغ ننویسید.

ارسال نظر