|
کدخبر: 215740

راز موفقیت «مطهرنیا» که او را جزو ۱۰ معلم برتر دنیا کرد + فیلم

ثریا مطهرنیا یکی از معلمان فداکار ایرانی از خطه بیجار گروس کردستان است که این روزها نامش و موفقیتش به عنوان ۱۰ نامزد برترین آموزگار جهان تیتر و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

پیش از خانم مطهرنیا، معلم ایرانی دیگری به نام فردوس حاجیان که بسیاری از کودکان دهه ۸۰ او را به نام عمو فردوس می‌شناسند، نامزد جایزه جهانی بهترین معلم در سال ۱۳۹۵ بود و حالا خانم معلم مهربان بیجاری که ۲۶سال از عمر خود را صرف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بیمار کرده در جمع برترین‌های جهان جای گرفته است.

مطهرنیا که در بین معلمان ۱۲۱ کشور دنیا با نظر کارشناسان بین‌المللی و به دلیل اقدامات انجام شده در حوزه بهبود آموزشی و کمک‌های خیرخواهانه به دانش‌آموزان نیازمند از سوی بنیاد وارکی وابسته به یونسکو انتخاب و در یک قدمی برترین معلم دنیا و کسب جایزه یک میلیون دلاری است است، در  از حمایت از یکهزار و ۱۰۰ دانش‌آموز نیازمند خبر داده و می‌گوید: در صورت کسب این جایزه، باز هم آن را صرف دانش‌آموزان و احداث، توسعه و بازسازی مدارس خواهم کرد.

در ادامه گپ و گفت خودمانی با خانم معلم ایرانی که نامش در فهرست ۱۰ معلم برتر دنیا قرار گرفته و راز موفقیتی که او را به این مرحله رسانده و دغدغه‌هایش، را ببینید:

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر