|
کدخبر: 215205

سکوی تحول آموزش و پرورش آغاز به کار کرد

رئیس سازمان مدارس صدرا گفت: دغدغه ستاپ، عدالت آموزشی و گسترش این عدالت آموزشی است.

آموزشی  سکوی تحول آموزش و پرورش آغاز به کار کرد

حجت‌الاسلام حامد تقدیری در مراسم افتتاح رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش (ستاپ) اظهار کرد: کارخانه تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی از سال ۱۳۴۲ به رهبری امام خمینی(ره) شروع به فعالیت کرد؛ امام بزرگوار از سال ۱۳۴۲ به کودکان و نوزادان که در گهواره بودند، گام به گام از معارف زیبای اسلام و انقلاب اسلامی چشاند و آنها را تربیت کرد.

وی افزود: رویداد ستاپ، گامی است برای شروعی نو در عرصه عدالت آموزشی و تلاش می‌کند تمام دانش‌آموزانی که در کوه‌ها، روستاها و عشایر و مناطق محروم و دورافتاده از عدالت آموزشی باز مانده‌اند و در دوران کرونا نتوانسته‌اند به کلاس‌های درس بیایند، رشد علمی و آموزشی پیدا کنند. انقلاب از آن، مستضعفان است و همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم در کنار معلمان نوآور به عرصه‌ها و برنامه‌هایی برسیم که این درس‌های آموزشی را خانه به خانه، مدرسه به مدرسه و دانش‌آموز به دانش‌آموز به این دانش‌آموزان برسانیم.

رئیس سازمان مدارس صدرا بیان کرد: دغدغه ستاپ، عدالت آموزشی و گسترش این عدالت آموزشی است. خلأهای بسیاری را در عرصه فناوری و نوآوری در حوزه‌های آموزش و پرورش داریم، کرونا باعث شده است که ما در نظام تعلیم و تربیت، نیازمند نوآوری‌ باشیم، بهره‌مندی از فناوری‌های به‌روز و استفاده از نوآوری‌های آموزشی نیاز ضروری است.

تقدیری ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این جبهه مردمی، پای نوآوری‌های دغدغه‌مندان عرصه تعلیم و تربیت بنشینیم تا بدانیم چگونه توانسته‌اند راهی پیدا کنند، در تلاش هستیم این افراد را در کنار همدیگر جمع و کمک کنیم با پشتیبانی، تسهیل‌گری و مشاوره، آنها را در مسیر تعالی این نظام تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی پیش ببریم.

وی گفت: آموزش و پرورش با مشکلات و مسائل بسیاری مواجه است؛ چه در بخش آموزش، چه در بحث مدیریت و تربیت، این موارد نیازمند یک اکوسیستم، طرح‌ها و برنامه‌ها، فناوری‌ها و نوآوری‌های بسیاری است، این موارد دغدغه‌مندان و نخبگان خلاقی را می‌طلبد تا در کنار همدیگر جمع شود، ستاپ تلاش می‌کند اینها را در سراسر کشور پیدا کند، در کنار هم قرار دهد و آنها در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخخخخخخخخ شما می خواهید درستش کنید؟؟؟ شما که ..ین بهش!!

  • ناشناس ارسالی در

    شده معلم

    • ناشناس ارسالی در

      اینها مادرزاد صاحب همه علوم هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها