|
کدخبر: 215277

توضیحات معاون رئیسی درباره برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور وزیری را برای آموزش و پرورش انتخاب کرده اند که سیاست های کلی نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی و تحول لازم را بوجود آورد.

آموزشی توضیحات معاون رئیسی درباره برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

 سید محمد حسینی  با اشاره به معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش قبل از ظهر امروز از سوی رئیس جمهور گفت: دکتر «مسعود فیاضی» سوابق ارزشمندی در آموزش و پرورش دارد و برنامه های وی با هدف ایجاد تحول در ساختار نظام آموزشی کشور تنظیم شده است.

حسینی افزود: مطابق  روال مجلس بزودی برنامه های پیشنهادی و سوابق کاری و تحصیلی گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: آموزش و پرورش جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد که با توجه به دانش و تجارب ارزنده که دکتر فیاضی دارد از عهده این مهم بر می آید و آقای رئیس جمهور بر همین مبنا ایشان را انتخاب  کرده اند که سیاست های کلی نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی و تحول لازم را بوجود آورد.

حسینی همچنین افزود: وزیر پیشنهادی تحصیل کرده حوزه و دانشگاه است و سال‌ها سابقه تدریس و مدیریت آموزشی دارند و در زمینه تدوین محتوای آموزشی و تولیدات کمک آموزشی صاحب نظر و تجربه هستند.

خاطرنشان کرد : مسائل آموزش و پرورش از جمله مباحث آموزشی و محتوایی و نرم افزاری و نیز معیشت و جایگاه معلمان از اولویت های دولت سیزدهم است و امیدوارم پس از بررسی کارشناسی برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون و رای قاطع نمایندگان در صحن علنی،  کار خود را برای اجرای برنامه های دولت آغاز کند.

 

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    یک ملایی هست مثل تو

ارسال نظر