|
کدخبر: 213951

واکنش یک نماینده به انتشار لیست مخالفان رتبه بندی معلمان

نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس از انتشار فهرست ۱۱۷ نفره از اسامی نمایندگان مخالف رتبه‌بندی معلمان انتقاد کرد و آن را جعلی خواند.

آموزشی واکنش یک نماینده به انتشار لیست مخالفان رتبه بندی معلمان

مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی به انتشار فهرستی از اسامی نمایندگان که گفته می‌شود مخالف لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان هستند اشاره کرد و گفت: در این فهرست اسامی ۱۱۷ نماینده آمده است و ادعا شده که مخالف رتبه‌بندی هستند در حالی که این‌ها همگی موافق بوده‌اند و در جلسه  غیرعلنی و در صحن علنی مجلس پیگیر تصویب آن شدند.

وی افزود: اگر ۱۱۷ نفر مخالف این لایحه باشند چطور کلیات آن با ۲۰۰ رأی تصویب شده است؟

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد:‌در این لیست اسامی برخی نمایندگانی به عنوان مخالف آمده است که با صراحت اعلام کرده‌اند پیگیر رتبه‌بندی معلمان هستند. حتی اسم آقای ساداتی نژاد نیز به عنوان نماینده مخالف لایحه آمده در حالی که ایشان وزیر است و دیگر در مجلس نیست.

پس از تذکر این نماینده، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فهرست بی‌اخلاقی است، گفت:  مجلس و دولت تمام تلاشش‌شان این است که رتبه‌بندی معلمان را حل کنند لذا این فهرست درست نیست.

وی افزود:‌کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیسیون برنامه و بودجه و دولت متناسب با وسع دولت تلاش می‌کنند که مشکل رتبه‌بندی معلمان حل شود.

منبع: فارس
  • ایرانی ارسالی در

    چرا از شفافیت آرا می ترسید.

ارسال نظر