|
کدخبر: 213488

دو گزینه تازه نفس برای آموزش و پرورش از راه رسیدند

گمانه زنی ها برای گزینه نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش همچنان ادامه دارد. در تازه ترین اخبار دو گزینه نهایی برای تنها وزارتخانه دولت سیزدهم که زیر نظر سرپرست اداره می شود معرفی شده اند.

 گمانه زنی ها برای گزینه نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش همچنان ادامه دارد. بیش از دو ماه و یک هفته از مهلت ۳ ماهه برای تعیین و معرفی وزیر پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش می گذرد. وزارتخانه ای که در حساس ترین مقطع بدون وزیر به کار خود ادامه می دهد. رتبه بندی معلمان، اعتراضات معیشتی فرهنگیان، بازگشایی مدارس در روزهای کرونایی از مهم ترین وقایعی است که نیارمند مدیریت یکپارچه زیر نظر شخص وزیر است. در تازه ترین اخبار ۲ گزینه نهایی برای تنها وزارتخانه دولت سیزدهم که زیر نظر سرپرست اداره می شود معرفی شده اند.

بر اساس گزارشات دکتر یوسف نوری و مسعود فیاضی گزینه‌های نهایی تصدی وزارت آموزش و پرورش هستند.

▪️دکتر یوسف نوری، فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم، ارشد مدیریت آموزشی و دکتری گردشگری کودک از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق وی مدیریت مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، مدیر کل بودجه آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش تهران و ایلام بوده است. وی از مدیران نزدیک به حاجی بابایی و علی احمدی است که طرح رتبه بندی معلمان، بیمه طلایی، راه اندازی سامانه‌های هوشمند، تبلت دانش آموزی از ایده‌های او در اموزش و پرورش بوده است که پس از رفتن او ناتمام ماند.

▪️دکتر مسعود فیاضی، دارای مدرک کارشناسی عمران و دکتری فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی از حوزه علمیه است. وی که یک سال سابقه حضور در مرکز انتشارات سازمان پژوهش را دارد، مدتی معاون مرکز پژوهش‌های مجلس بوده است. وی از طراحان و مدافعان طرح صیانت از فضای مجازی بوده و در مدت حضور در مرکز پژوهش‌های بر پروژه‌های مختلفی از جمله مسائل آموزش و پرورش نظارت داشته است.

▫️بر اساس گزارشات نوری با حمایت برخی از تشکل‌های معلمی جهت تصدی این پست پیشنهاد شده و مسعود فیاضی نیز مدتی است به عنوان گزینه تصدی وزارت مطرح می‌شود. شواهد گوایای آن است که هر دو نفر جلساتی با رئیس جمهور داشته و ایشان در حال تصمیم گیری نهایی است.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    اخوند نمی خواهیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها