|
کدخبر: 213481

نقشه مجلس برای طرح رتبه‌بندی معلمان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی گفت: مجلس در دفاع از حقوق این جامعه ارزشمند ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد و این اعتقاد را داریم که هر چه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود، هزینه نیست و یکی از ملزومات اساسی کشور است.

آموزشی نقشه مجلس برای طرح رتبه‌بندی معلمان

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم که اعتماد مردم به نظام تقویت شود و برخی امور فقط لازم است که مدیران با جدیت ورود کنند و نباید جامعه را درگیر حواشی کنیم.

وی به تعامل و همراهی دولت و مجلس  اشاره کرد و بیان داشت: از این موقعیت به منزله فرصتی نیکو برای جهش، در خدمت‌رسانی بیشتر مسئولان به مردم و توسعه شهرستان توصیف کرد.

نماینده مردم شهرستان‌ها فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین شرایط کشور را مورد بحث قرار داد و عنوان کرد: در یک جنگ تمام عیار امنیتی ،اقتصادی و سیاسی هستیم و باید با همدلی و همراهی با دشمنان خارجی و نفوذی مقابله کرد.

برنامه دولت و مجلس برای معضل مسکن

نصیرایی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: مسکن یک معضل جدی برای نسل جوان است که مجلس شورای اسلامی و دولت برنامه مناسبی برای حل مشکل تأمین مسکن ارائه کرده و درحال عملیاتی شدن است.

پیگیر احداث خط انتقال آب خلیج‌فارس به استان

وی به کمبود آب در منطقه و خشکسالی‌های اخیر اشاره و مطرح کرد: برای احداث خط انتقال آب خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران که شامل خراسان‌جنوبی نیز می‌شود به طور ممتد و مصمم پیگیر هستیم و در کنار هم تلاش خواهیم کرد که به زودی شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: موضوع آب، مهم‌ترین مطالبه منطقه است و خشکسالی نیز باعث تقویت این نیاز شده که برای تأمین آب کویر مرکزی ایران از خلیج‌فارس خط انتقال ایجاد شده و خط دوم برای بهره‌مندی خراسان‌جنوبی در دست اقدام است.

نصیرایی انتقال آب خلیج فارس به خراسان‌جنوبی را هم برای صنعت و هم برای شرب قابل استفاده دانست و تبیین کرد: اساس انتقال آب، تأمین آب مورد نیاز صنعت و معدن است اما همواره تأمین آب شرب اولویت اول است که با توجه به کیفیت بالای آب انتقالی از خلیج‌فارس امکان تأمین آب شرب مصرفی از این منبع نیز وجود دارد.

وی به طرح طبقه‌بندی معلمان اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس در دفاع از حقوق این جامعه ارزشمند ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد و این اعتقاد را داریم که هر چه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود، هزینه نیست و یکی از ملزومات اساسی کشور برای تربیت نیروی انسانی نخبه است.


 

منبع: ایسنا
  • محمد ارسالی در

    شورای نگهبان باید به رفتارهای انفعالی و پوپولیستی نمایندگان پایان دهد و بر اق دامات توهین آمیز آنها از استفاده ی عناو ین دانشگاهی در رتبه بندی معلمان خط بطلان کشد

    استفاده از عناوین دانش گاهی مثل استاد معلم و دانشیار معلم! نقض اصول علمی و توهین به جامعه دانشگاهی ایرا ن و جهان است!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها