|
کدخبر: 212797

موضع دولت و رئیس جمهور درباره لایحه رتبه بندی معلمان

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص موضع دولت درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: رئیس جمهور معتقدند که باید سطح معیشت و منزلت معلمان ارتقا پیدا کند؛ اینکه می گویند دولت، مخالف لایحه است، چنین نیست.

آموزشی موضع دولت و رئیس جمهور درباره لایحه رتبه بندی معلمان

سید محمد حسینی با اشاره به تصمیمات دولت در راستای لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: دولت به لایحه رتبه بندی معلمان پایبند است اگرچه این لایحه برای دولت قبل بوده است.

وی افزود: آقای رئیسی معتقدند که باید سطح معیشت و منزلت معلمان ارتقا پیدا کند؛ اینکه برخی ها می گویند دولت مخالف این لایحه است باید گفت چنین نیست.

حسینی اظهار داشت : بحث دولت این است که نباید بار مالی این لایحه در مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات به گونه ای افزایش پیدا نکند که امکان اجرای آن فراهم نباشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه باید امکان اجرای لایحه رتبه بندی معلمان به خوبی فراهم شود، بیان داشت: بنابراین در تعامل با مجلس قرار شد که دقت بیشتری در زمینه این لایحه صورت بگیرد.

حسینی با بیان اینکه تعداد معلمان مشمول این لایحه باید مشخص باشد، بیان داشت: این لایحه در صورت عملیاتی شدن در بودجه ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد و تلاش این هست که امسال هم عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه قرار نیست ما اجرای این  لایحه را مسکوت بگذاریم بیان داشت: با این حال  در سال آینده هم خیلی دقیق تر می شود این لایحه را اجرایی کرد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در پاسخ به این سوال که آیا رقم مورد توافق برای اجرای لایحه رتبه‌بندی ۲۵ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بله، ما موافق اجرای لایحه رتبه بندی تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان هستیم.

 

 
 

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها