|
کدخبر: 212320

لایحه رتبه بندی به کدام دسته از معلمان کمک می کند؟

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت لایحه رتبه بندی معلمان گفت: این مهم باید درباره جایگاه معلمین هم مورد توجه باشد، لایحه رتبه بندی معلمان کمک می کند که به معلمین با تجربه و قدیمی تر توجه ویژه تری را شاهد باشیم.

آموزشی  لایحه رتبه بندی به کدام دسته از معلمان کمک می کند؟

محمدرضا احمدی درباره اهمیت بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس گفت: سالهاست که منتظر بررسی این لایحه در مجلس هستیم و معتقدیم که این لایحه می تواند تا حدودی به رفع دغدغه های معلمین عزیز کمک کند، چرا که در این لایحه هم به جایگاه معنوی معلمان و هم به جایگاه مادی این قشر بزرگوار توجه شده است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: متاسفانه زحمات معلمان نادیده گرفته می شود، بر همین اساس یکی از مباحث مهم در این لایحه جایگاه معنوی معلمین است، برای مثال شاهد هستیم به کشتی گیران پیشکسوت و قدیمی احترام گذاشته می شود، جایگاه ویژه تری دارند و همه برای آن ها احترام خاصی قائل هستند، این مهم باید درباره جایگاه معلمین هم مورد توجه باشد، لایحه رتبه بندی معلمان کمک می کند که به معلمین با تجربه و قدیمی تر توجه ویژه تری را شاهد باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد: این لایحه در جایگاه مادی معلمین هم تاثیرگذار است، یعنی می تواند حداقل مرهمی باشد بر زخم های این قشر عزیز که امروز با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبه رو هستند، شاید این لایحه نتواند کامل باشد ولی بخش زیادی از مطالبات این قشر عزیز را پاسخگو خواهد بود، بر همین اساس صددرصد با این لایحه موافق هستیم، نه تنها اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات بلکه اکثر نمایندگان مجلس پیگیر نهایی شدن این لایحه می باشند.

احمدی در پایان اضافه کرد: معلمین آینده سازان کشور ما را تربیت می کنند، بنابراین همه باید به اهمیت جایگاه معلمین کشور توجه کنیم و نگاه ویژه ای به این عزیزان داشته باشیم و در پی رفع دغدغه های آن ها باشیم.

 

منبع: ایسنا
  • دبییر ارسالی در

    احسنت آقای احمدی عزیزنماینده محترم شهرست ان بافرهنگ رشت

  • ناشناس ارسالی در

    در رتبه بندی باید معلمی که تدریس داره و 30 سال خدمت را تدریس داشته از جایگاه ویژه برخوردار بشه اگر حقوق معلم با حق مدیریت کلاس بالاتر از حقوق پشت میز نشینان باشه رتبه بندی اجرا شده در غیر این صورت فقط نام معلم این وسط استفاده شده متاسفانه کسانی می برند و می دوزند که از کلاس و تدریس فراری بوده اند نظر معلم و ایده اش را مورد بررسی و موشکافی قرار نمی دهند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها