|
کدخبر: 211903

عزم مجلس برای رتبه بندی معلمان

حجت‌‌الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان فرهنگیان شهرستان فردوس حضور یافت.

آموزشی عزم مجلس برای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به منزلت معلمان اشاره کرد و گفت: احیای واحد پسران و افزایش سهمیه و افزودن یک رشته در دانشگاه فرهنگیان، احداث یک مدرسه در محله جوادیه و اختصاص برخی مبالغ به حوزه آموزش و پرورش قسمتی از پیگیری‌های صورت‌گرفته تاکنون است و البته راضی به این وضعیت نیستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح طبقه‌بندی معلمان را امضا کرده‌ایم و مجلس در دفاع از حقوق این جامعه ارزشمند ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد و معتقدم هرچه در حوزه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود، هزینه نیست و یکی از ملزومات اساسی کشور برای تربیت نیروی انسانی نخبه است.

نمایندگان فرهنگیان شهرستان فردوس در سطوح مختلف از دغدغه‌های آموزش و پرورش گفتند و به بیان مطالبات این جامعه بزرگ پرداختند و حمایت حجت‌الاسلام نصیرایی از طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس را مورد قدردانی قرار دادند.

در این دیدار حلاج مقدم فرماندار، علی‌پرست رئیس شورای اسلامی شهر، ناظری رئیس آموزش و پرورش شهرستان، روشن رئیس دفتر نماینده و عضو شورای اسلامی شهر فردوس و دکتر رضوی رئیس دفتر نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر