|
کدخبر: 209928

مانور تبلیغاتی با رتبه بندی معلمان/ جنجال بین نمایندگان مجلس

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به ضرورت بهره‌مندی معلمان از منافع لایحه رتبه‌بندی تصریح کرد: برخی علاقه دارند برای مانور تبلیغاتی همه افراد را به مشمولان رتبه‌بندی اضافه کنند.

آموزشی مانور تبلیغاتی با رتبه بندی معلمان/ جنجال بین نمایندگان مجلس

سیدغنی نظری خانقاه در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۷ مهرماه مجلس با اشاره به آیین‌نامه داخلی مجلس اظهارکرد: این تذکر من خطاب به آقای دلخوش است؛ در پیشنهاد خود در جریان بررسی لایحه رتبه‌بندی مطرح کردم که افرادی که پست سازمانی معلمی دارند شامل رتبه‌بندی معلمان شوند در حالی که آقای دلخوش برداشت غلطی از منظور من داشتند.

وی با بیان اینکه منظور من در پیشنهاد پست‌های فعال در ستاد مانند وزارت آموزش و پرورش بود، افزود: از این گونه حرکت‌های پوپولیستی سودی نخواهید برد. چرا همکاران را تخریب می‌کنید، ابتدا طرح را مطالعه کنید سپس اظهارنظر کنید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اظهار تأسف برای همکارانی که به منظور تضمین آینده خود به سایر همکاران حمله می‌کنند، اقدام آنها را شتابزده و غلط توصیف کرد و ادامه داد: باید از بنده عذرخواهی کنند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد من بهره‌مندی افرادی که پست سازمانی معلمی دارند از لایحه رتبه‌بندی بود در حالی که برخی علاقه دارند برای مانور تبلیغاتی همه افراد را به این گروه اضافه کنند.

 

منبع: ایلنا
  • ناشناس ارسالی در

    بیا آخرش هم دعوای زرگری و سرگرم کردن معلم ها

  • مهدی ارسالی در

    خاک بر سر ما ملت ایران

ارسال نظر