|
کدخبر: 209201

مقایسه جنجالی نماینده مخالف درباره رتبه بندی معلمان

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه منابع مالی اجرای رتبه بندی معلمان باید تامین شود گفت: نباید با رفتارهای غیرمنطقی و غیر کارشناسی به سمت دومینوی فروپاشی اقتصاد کشور برویم.

آموزشی مقایسه جنجالی نماینده مخالف درباره رتبه بندی معلمان

مالک شریعتی نماینده تهران در  مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۵مهر) در جلسه علنی مجلس و در تذکری با اشاره به بررسی تقاضای اولویت‌دار بودن لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: نباید با رفتارهای غیرمنطقی و غیرکارشناسی کشور را با دومینوی فروپاشی اقتصادی کشور روبرو کنیم که اگر این کار را کنیم جای تعجب دارد.

شریعتی تأکید کرد: ما با رتبه بندی معلمان مخالف نیستیم این در حالی است که پدر و مادر و برادرانم فرهنگی هستند و در خانواده‌ای‌ فرهنگی زیسته‌ام و با گوشت و پوست خود مشکلات آنها را درک می‌کنم، ولی باید منابع اجرای رتبه بندی تامین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: نباید مانند موضوع یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد به موضوع رتبه بندی معلمان بنگریم چراکه در آن زمان ۴۵ هزار تومان به جیب مردم ریختند اما ۴۵۰ هزار تومان از جیب آنها برداشت کردند.

منبع: فارس
  • معلم ارسالی در

    چه رتبه بندی بکنند و چه نکنند ، دستشان د ر جیب مردم است . پس بهتره رتبه بندی بشیم تا دولت وقتی دست در جیبمان کند ، چیزی ب رای برداشتن باشد .

  • ناشناس ارسالی در

    بازم خاک تو سرت

  • ناشناس ارسالی در

    افسوس و صد افسوس به حال ما مردم با وجود شماها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها