|
کدخبر: 208729

قول مهم مجلس درباره حقوق فرهنگیان

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش و امور اتباع باید اعتبارات لازم برای ساخت مدارس اتباع را به دشت ورامین اختصاص دهند تا از تراکم دانش‌آموزان کاسته شود.

آموزشی قول مهم مجلس درباره حقوق فرهنگیان

حسین نوش آبادی پیش از ظهر پنجشنبه ۲۲ مهر ماه در جلسه بررسی مشکلات مسائل آموزشی شهرستان‌های استان تهران که با حضور علیرضا کاظمی ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان در قرچک برگزار شد با اشاره به اینکه معلمان که وظیفه مهم آموزش و انسان سازی و تربیت را برعهده دارند نباید دغدغه معیشت داشته باشند اظهار داشت: اقدامات در حوزه معیشت و درمان معلمان مناسب نیست.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان در زمان کرونا با ایثار فعالیت کردند و از بار آموزش و تربیت شانه خالی نکردند گفت: این معلمان در شرایط سخت تحمیل شده کرونا آموزش را تعطیل نکردند و باید از آنان حمایت شود.

وی افزود: معلمان شاغل و بازنشسته در مسیر زندگی با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید هر چه سریع‌تر مطالبات و مشکلات فرهنگیان بررسی و رفع شود تا آنان فقط دغدغه مسائل آموزشی و تربیتی آینده سازان کشور را داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران از تعداد زیادی از دانش آموزان اتباع عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش و امور اتباع باید اعتبارات لازم برای ساخت مدارس اتباع را به دشت ورامین اختصاص دهند تا از تراکم دانش‌آموزان کاسته شود.

نوش آبادی در ادامه به پیگیری و بررسی حقوق و مزایا فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: از وزارت آموزش و پرورش و مسئولان نیز می‌خواهیم که با پیگیری جدی، وضعیت نظام پرداخت یکسان را در آموزش و پرورش دنبال کنند.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    تنها چیزی که میتونم بگم خدا لعنتتون کنه که معلم رو اینقدر حقیر و فقیر کردید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام تورا خدا مسولین محترم به داد بازنشس تگان برسید تا کی تبعیض را باید تحمل کرد پیشنهاد دارم یه آمار گیری از هزینه بازنش ته بکنید واز وضعیت آنها را لمس کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها