|
کدخبر: 209033

آموزش و پرورش پولدار شد

در راستای اجرای فعالیت‌های پرورشی و امور تربیتی دانش آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پژوهشی ۲۷۰ میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

آموزشی آموزش و پرورش پولدار شد

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، امید حاجتی ازپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با هدف تقویت و انجام فعالیت پرورشی و امور تربیتی دانش آموزان و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی این مبلغ به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

وی اعلام کرد: این مبلغ به وزارت آموزش و پرورش برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی پرداخت شده تا دانش آموزان از لحاظ علمی رشد کنند و آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش آموزان کاهش یابد.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور تشریح کرد: از محل اجرای بند (۳۹) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش کشور پرداخت تا در جهت نیل به اهداف پرورشی اقدام شود.

وی همچنین اظهار داشت در اجرای بند مذکور برای انجام مطالعات آموزشی و پژوهشی مبلغ ۴۰ میلیارد ریال نیز به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش پرداخت شد تا در این زمینه و به شکل کارشناسی هزینه گردد تا جمعا ۲۷۰ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخته شده باشد.

 

منبع: میزان
  • ناشناس ارسالی در

    کاش این پولایی که در مدارس گرفته میشه به حساب وزارتخانه یا خزانه دولت وارد و سپس به مدرسه برگردد...بیمه ده هزاری را پنجا ه....پول کتاب هفتاد هزاری را صد.....پول ثبت نام صد.....کمک به مدرسه دویست ..اما واقعا حساب کتاب درستی نیست و گاهی مدارس به دلیل شناسه دسته چک ندارند و پول به حس اب مدیر وارد و حتی گاهی پول نقد دریافت م یشه

  • من ارسالی در

    واقعا این مبلغ برای یه شهرستان هم کمه خی لی متاسفم برای این آموزش وپرورش

  • ریاحی ارسالی در

    سلام حیف قلم که در دست توست صد فرهنک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها