|
کدخبر: 207181

فوری / زمان بازگشایی همه مدارس کشور اعلام شد

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، درباره نحوه از سرگیری آموزش‌های حضوری مدارس از آبان‌ماه توضیح داد.

علیرضا کمرئی با اعلام جزئیات بازگشایی مدارس از آبان‌ماه، اظهار کرد: الگوی بازگشایی مدارس، شرایط فعالیت آموزشی را در مدارس مشخص می‌کند. طبق الگوی بازگشایی، مدارس روستایی و عشایری در نیمه اول و دوم مهرماه بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: در نیمه اول مهرماه، مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش برای دروس مهارتی بازگشایی شده اند؛ همچنین دانش‌آموزان ابتدایی نیز در نیمه اول مهرماه برای آشنایی با معلمان خود در مدارس حضور پیدا کردند.

کمرئی بیان کرد: در نیمه دوم مهرماه، مدارس روستایی و عشایری که کلاس‌های کمتر از ۳۰ نفر دانش آموز دارند، بازگشایی می‌شوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس اضافه کرد: در نیمه اول آبان ماه، بر اساس الگوی بازگشایی مدارس و سرعت واکسیناسیون جامعه، مدارس کم جمعیت شهری با کمتر از ۶۰ نفر جمعیت بازگشایی خواهند شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خبر داد: در نیمه دوم آبان ماه نیز تمام مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و مدارس بر اساس الگوی بازگشایی گروه بندی خواهند شد و با توجه به مجوز هر منطقه، فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش

ارسال نظر