|
کدخبر: 206593

زمان دقیق اجرای رتبه بندی معلمان و بودجه آن مشخص شد

دبیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور سالجاری بوده و برای آن بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

آموزشی زمان دقیق اجرای رتبه بندی معلمان و بودجه آن مشخص شد

محمدرضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در باره آخرین وضعیت بررسی لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: به دلیل اهمیت لایحه رتبه بندی معلمان و ایجاد انگیزه مضاعف به فرهنگیان جمع‌آوری امضای  نمایندگان مجلس برای بررسی اولویت‌دار لایحه رتبه بندی معلمان صورت گرفته است تا سریعا این لایحه در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: درخواست اولویت بررسی لایحه رتبه بندی معلمان نیازمند ۵۰ امضاء بود که بلافاصله بعد از عبور این تعداد، درخواست آن به هیأت رئیسه مجلس داده شد، اما تعداد امضاها افزایش پیدا کرده و به بیش از ۲۰۰ امضاء رسیده است.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد در هفته آینده در خواست اولویت بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در دستور صحن مجلس قرار خواهد گرفت و رسیدگی به این لایحه هم بلافاصله بعد از آن عملیاتی خواهد شد.

احمدی گفت:‌بودجه اجرای رتبه بندی معلمان هماهنگ شده است این در حالی است که قبلا این بودجه تا ۱۵ هزار میلیارد تومان بود، اما با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبار تخصیص یافته به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید، ولی در مجموع بنا داریم که اجرای رتبه بندی معلمان سریعا و با هر بودجه‌ای آغاز شود، ضمن اینکه نباید اجرای این موضوع با تاخیر بیفتد.

وی با بیان اینکه اجرای رتبه بندی معلمان با ۵۰ تا ۶۰ درصد بودجه لازم بهتر از عدم اجرای ان است گفت: قرار است که رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرایی شود و به زودی جزئیات آن هم در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

 

منبع: فارس
  • Majid ارسالی در

    خدا از این همه دروغ که منشا فساد هست و د ر قرآن هم اشاره شده نمی‌گذرد.معلم ها را به بدترین شکل ممکن هم مجلس و هم دولت مسخ ره کرده آمد.روز قیامتی هم اگر برای آنها باشد حساب پس می دهند.

  • حمید ارسالی در

    قرار بود رتبه بندی از اول سال جاری اجرا بشه که حالا شده از شهریور سال جاری و تاز ه اون هم نه بطور کامل
    سالهاست که ب ا این ترفندها منت بر سر اقشار حقوق بگیر گذاشته میشه-همیشه برای نمایندگان و وزرا پول هست اما برای اقشار کم درآمد بودجه نی ست!!!!!!

  • علی ارسالی در

    با این مبلغ،سی هزار میلیارد،فقط دارند گو ل می زنند.ایت بودجه کفاف نمی دهد .دوباره مثل قبل ی مبلغ کم به حقوق ها اضافه می ک نند و همان آش و همان کاسه.این خانه از پا ی بست ویران است،باید ساختار آپ تغییر کند ،

  • رحمان نوروزیان ارسالی در

    این کارها واین بلایی که سر معلم بیچاره طی ده سال آورده آید وکسانی که اون همه سکه و طلا
    ودلار را میبرد از خون سگ حرامتر است
    فکر نکنید که خدایی نیست این همه بی بارانی وفلاکت وبدبختی به خاطر چیست
    امام علی فرموده کشور یا مملکتی که دروغ ودغل ودزدی داخل اون شکل بگیرد برکت
    وبارش باران خدا هم از آن دیار میرود
    می‌بینید که خداوند چه بلاهایی نازل کند حق‌الناس تاکی چرا قانون برای دیگر نهادها اجرا میشه اما برای معلم بیچاره اجرا نشه؟شما چه طور مردمی هستید؟معلم را گرسنه نگه می‌دارید که برای دویست هزار تومان بر سر صندوق انتخابات واسطه هم بگیرد چرا روزگار این قشر را سیاه کردینخدا به حق فاطمه زهرا که اون همه درشهر کربلا براش ارزش درست کرده
    از هیچکدامتون نگذرد بی دینی تاکی ودم از دیانت وپیشانی مهر سوخته تا کی

    مهر را داغ میکنند تا پیشانی طاول زده تحویل مردم دهند چرا حق معلم دربه در را پرداخت نمیکنید؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    اخه تو کدوم ارگان کارمندی که سنوات بیشتری داره افزایش حقوق کمتری باید بهش تعلق بگیره
    جز آموزشو پرورش
    بنده ۲۸ سال سابقه دارم حقوقم با دانشجو معلم ۴ میلیون تفاوت داره خنده دار نیست

  • علی ارسالی در

    با این پول میشد برای جوونای بیکار کلی اش تغال زایی کرد. واقعا حیف!
    حق معلما نیست در ازای کار کم و تعطیلی زیاد این ه مه حقوقاشون زیاد بشه ولی در عوض خیلی از جوونای کشور نه کار نه بیمه نه آینده هیچی ندارن.
    علتشم احتمالا قدرت صنفی مع لما باشه که موقع انتخابات بیشتر عیان میش ه.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام و خسته نباشید
    با احترام من معاون اجرایی مدرسه هستم زندگیم
    درس فرزندم و ادامه تحصیل خودم را به خاطر اینکه کار ی از مدرسه نماند اولویت اول من کار مدرسه بود که با تمام وجود وعشق به کارم انجام می دادم چه بسا ساعت های اضافه چه در خانه چه در محل کار انجام شده است .
    با آرزوی موفقیت برای همه مسئولین کشورمان و همه
    تلاشگران .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها