|
کدخبر: 200588

سلیمی:

سند ۲۰۳۰ حکم ناموس را برای روحانی داشته است

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از عدم ابلاغ لغو سند ۲۰۳۰ در دولت حسن روحانی انتقاد کرد.

آموزشی سند ۲۰۳۰ حکم ناموس را برای روحانی داشته است

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در اخطاری با استناد به اصل ۱۲۱ قانون اساسی گفت: آقای روحانی به چه دلیل لغو سند ۲۰۳۰ را ابلاغ نکرد که تازه این کار روز گذشته توسط آقای رییسی انجام شد؛ انگار سند ۲۰۳۰ حکم ناموس برای آن ها داشته است. باید تبعات اجرای آن اعلام شود و قوه قضاییه نیز ورود کند. 

وی با اشاره به اصل ۴۹ قانون اساسی درباره اموال نامشروع، مدعی شد: برخی آقایان که پیش از این  مسئولیت VIP،  پاداش پایان سال، ماموریت و هدایای دریافتی VIP  داشتند، به برخی شرکت ها زنگ می زنند که برای آن ها هدایای ویژه تهیه کنند. 

سیلمی تاکید کرد: هیات رییسه از معاون اول رییس جمهوری بخواهد جلوی این ریخت و پاش ها را گرفته و بر اساس اصل ۴۹ اموالی که از این طریق به دست آمده، به بیت المال بازگردانده شود.

 

منبع: ایسنا
  • محمدرضا کیانفر ارسالی در

    .
    جمیله علم‌الهدی همسر رئیس جمهور گفت: تمام کشورها کانون خانواده را در جوامع اسلامی نشانه گرفته‌اند، سند۲۰۳۰ همانند تیری است که به خانواده شلیک می‌شود.

    خانم علم‌الهدی،
    سند2030 برنامه آموزشی جهانی است که هدفش زدودن خرافات و تعصب، ایجاد آزاد اندیشی، القای برابری انسانها، حفظ محیط زیست در تفکر نسل‌های آینده می‌باشد، هیچ ربطی به تیر و تفنگ ندارد و مختص جوامع اسلامی نیست.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

ارسال نظر