|
کدخبر: 200577

دستور جدید سرپرست آموزش و پروش درباره سند ۲۰۳۰

از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش بخشنامه «لغو سند یا بیانیه آموزش ۲۰۳۰» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

آموزشی دستور جدید سرپرست آموزش و پروش درباره سند ۲۰۳۰

پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و ابلاغ مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر «لغو سند یا بیانیه آموزش ۲۰۳۰» سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مصوبه مذکور را جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

کاظمی ضمن تأکید بر ممنوعیت اجرا یا استفاده از سند ۲۰۳۰، تصریح کرد: اسناد و مقررات حاکم و مبنای عمل در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت کشور، صرفاً اسناد بالادستی مصوب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی و به‌طور خاص «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» است و اسناد، بیانیه‌ها و مقررات مغایر با سند تحول بنیادین و سایر اسناد بالادستی مذکور، لغو و کان لم یکن اعلام می‌شود.

وی تأکید کرد: مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران مناطق و مدارس موظف‌اند با ایجاد کارگروه‌های تخصصی و برگزاری کارگاه‌ها، اجرای فعالیت‌های مکمل و فوق‌برنامه و انطباق کامل آن با اسناد تحولی، نسبت به تبیین و تشریح موضوع، اقدام نمایند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: مدیران کل آموزش و پرورش، معاونان پرورشی و آموزشی، بخش‌های نظارتی و کنترلی استان‌ها، موظف‌اند بر حسن اجرای این مصوبه، بطور مستمر نظارت داشته و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر