|
کدخبر: 200205

بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت از نظر سرپرست آموزش و پرورش

سرپرست آموزش و پرورش گفت: بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت همین است که صرفا مسیر آموزشی را طی می‌کنیم، اما تربیت این نیست. ت

آموزشی بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت از نظر سرپرست آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: مسیری که سند برای تعلیم و تربیت مشخص کرده است در کنار تمرکز بر دانش و آگاهی افراد موقعیت های رشد دهنده تربیتی را هم مشخص کرده است؛ بزرگترین مشکل نظام تعلیم و تربیت همین است که صرفا مسیر آموزشی را طی می‌کنیم، اما تربیت این نیست. تشکل‌های دانش آموزی به معنای وسیع آن بالاترین فرصت های تربیتی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند.

کاظمی افزود: موثرترین راه دستیابی به سند تحول مسیر تشکل‌های دانش آموزی است چون فرصت های فعالیت های میدانی با نقش پذیری دانش آموزان مهیا می شود. قدر فرصت را می دانیم و در میان این تشکل ها، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به لحاظ سابقه انقلابی و جهادی یقینا برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب توسعه و ترویج در خط مقدم قرار دارد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اتحادیه در عرصه های مختلف میدان‌داری می‌کند. تشکل ها به ویژه اتحادیه را یکی از مهم ترین شرکای خود در مدرسه می دانیم و تمام حمایت های خود را انجام می دهیم. از مدیران کل استانی می خواهیم که هرگونه امکانات که میسر است، برای این تشکل انجام دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها