|
کدخبر: 198117

پیگیری ویژه ۳ درخواست فرهنگیان / از رتبه بندی تا افزایش فوق العاده ویژه

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: سه مساله در خصوص فرهنگیان که مورد درخواست مجلس است روز گذشته با آقای میرکاظمی درمیان گذاشته شد.

آموزشی پیگیری ویژه ۳ درخواست فرهنگیان / از رتبه بندی تا افزایش فوق العاده ویژه

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جلسه روز گذشته کمسیون با حضور میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و نمایندگان نیزمواردی را مورد تاکید قرار دادند.

وی ادامه داد: نمایندگان در این جلسه تاکید کردند که میدانیم دولت سیزدهم در شرایط سخت اقتصادی و کسری بودجه دولت را به‌دست گرفته است و دولت قبلی بسیار از مطالبات حقوق کارمندان و بازنشستگان را به سال اخر گذاشته بودلکن دولت باید به تعهدات دولت قبلی تماما متعهد باشد.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان در این جلسه به میرکاظمی اعلام کردند ما انتظار داشتیم فرهنگیان پیام نویدبخشی از شما بشنوند و سه مسئله در خصوص فرهنگیان مورد درخواست مجلس است، عنوان کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان، اعمال افزایش فوق العاده ویژه و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۳۹۹ سه درخواست نمایندگان از دولت درباره فرهنگیان است.

میرتاج الدینی اضافه کرد: دراین جلسه کمسیون بر ایجاد منابع پایدار در بودجه از جمله قرادادهای تهاتر نفتی برای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی نیز تاکید شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهارکرد: در این جلسه میرکاظمی تاکید کرد آنچه که در خصوص سیاست انقباضی برای بودجه گفته شده مربوط به هزینه‌های جاری دولت است که هزینه‌های غیر ضرور حذف شود و نظری به اعتبارات عمرانی یا اعتبارات مربوط به حقوق بگیران ندارد و همچنین نسبت به تعهدات دولت قبلی هم گفتند برخی اشکالات قانونی بود که در صدد رفع انها هستیم.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    نوبخت رفت حالا هم ۸سال این آنخ ماهو می خ واد به ما ظلم کنه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها