|
کدخبر: 196169

جزئیات جدید درباره پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان

با نزدیک شدن به مهر ماه ابهامات و نگرانی‌ها برای آغاز سال تحصیلی و نحوه آموزش دانش‌آموزان در حال شدت گرفتن است.

آموزشی جزئیات جدید درباره پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان

با نزدیک شدن به مهر ماه ابهامات درباره نحوه آغاز سال تحصیلی بین خانواده‌ها در حال افزایش است و این در حالی است که شیوع کرونا در اوج خود قرار گرفته است.

 هرچند دانش‌آموزان مقطع ابتدایی نیاز بیشتری به آموزش حضوری و حضور در مدارس دارند اما با این وجود بسیاری از خانواده‌ها در این وضعیت تمایلی به این موضوع ندارند و حفظ سلامت فرزندان خود را نسبت به تحصیل در اولویت می‌دانند.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: چنانچه ستاد ملی و استانی کرونا تصویب کند در استان کرمانشاه نیز مهر ماه امسال آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمادگی آموزش به صورت مجازی و حضوری یا ترکیبی وجود دارد عنوان کرد: کلاس اولی‌ها و دومی‌ها نیازمند حضور در مدارس هستند.

یزدان‌پناه درباره واکسیناسیون فرهنگیان و پرداخت معوقات آنان گفت: ۹۰ درصد فرهنگیان واکسن را دریافت کرده‌اند و دوز دوم نیز امروز و فردا آغاز می‌شود.

وی افزود: بخشی از معوقات به عنوان فوق‌العاده ویژه به حقوق همکاران آموزشی اضافه شد و مابه‌التفاوت پنج ماه به علاوه حقوق شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

یزدان‌پناه عنوان کرد: ۹۰ درصد ثبت سفارش کتب درسی در استان توسط مدیران انجام شده است و به همین میزان کتب درسی به مراکز توزیع ارسال شده و در مناطق است.

وی گفت: قسمتی از آن نیز در اختیار مدارس قرار گرفته شده و از ۱۵ شهریور ماه مدارس در تمامی مقاطع می‌توانند نسبت به توزیع کتب اقدام کنند.

یزدان‌پناه بیان کرد: افرادی که تاکنون کتاب درسی را سفارش نداده‌اند می‌توانند به سامانه ثبت سفارش کتب درسی مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
  • یاشار آیدین ارسالی در

    ماهی ۳۰۰ تومان افزایش را زورنا ودهل وکرن ا آبروریزی کنید....

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزان به خدا ما فرهنگیان راضی نیستیم شما تو زحمت بیقتید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها