|
کدخبر: 188964

رضایتمندی معلمان با ابداع روش های نوآورانه

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در راستای رسیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش توجه به سه اصل برنامه محوری،پیگیری و ارزیابی مستمر ضروری است.

آموزشی رضایتمندی معلمان با ابداع روش های نوآورانه

علی دهقان بهابادی صبح امروز در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور گفت: برنامه محوری باید در صدر امور قرار گیرد و در این راستا باید مراقبت کنیم تا دچار روزمرگی نشویم.

وی  افزود: افراد توانمند و عالم، برنامه محور هستند و با استفاده از دانش مدیریت موفقیت را در سطوح مختلف رقم می زنند.

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: همه اجزای یک سازمان هستیم و باید با همدلی و همراهی، با هم تصمیم بگیریم و عمل کنیم.

دهقان واگذاری اختیارات به نواحی ،مناطق و شهرستان ها و عدم دخالت در برنامه ها و امور داخلی آن ها را یکی از تصمیمات مدیریتی در این دوره بیان کرد و گفت: بازدید ،نظارت و ارزیابی از برنامه های جدی ما خواهد بود.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تاکید کرد:باید این فرصت خدمت‌گزاری را باید غنیمت بشماریم و به رسالت خود در برابر معلمان، دانش آموزان و اولیای معزز عمل کنیم.

دهقان اصلاح روش‌های قدیمی را ضروری دانست و خواستار ابداع روش های نوآورانه و جدید در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر معلمان، دانش آموزان و اولیاء شد.

توجه خاص به نقل و انتقالات در راستای تکریم و حفظ شأن و عزت معلمان،تسهیل در امور ثبت دانش آموزان ،توجه ویژه به رشته های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی دانش آموزان، تکریم خانواده معزز شهداء و ایثارگران،بررسی دلایل افت تحصیلی و ترک تحصیل از سطح مدرسه،استفاده از ظرفیت سرگروه های آموزشی، توجه به شاخص های عمومی و اختصاصی،ساماندهی نیروی انسانی و خدمت‌گزارن،لزوم توانمند سازی معلمان و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت در مدارس،توجه خاص به مدرسه محوری،استفاده از طرح فروش املاک مازاد ،استفاده از پتانسیل و ظرفیت شورای مدارس،انجمن اولیا و مربیان از دیگر مباحث مطرح شده توسط سرپرست معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی بود.

منبع: فارس

ارسال نظر