|
کدخبر: 184867

مقیمی:تضعیف دانشگاه فرهنگیان منصفانه نیست!

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: چندی است که هر از گاهی سخنان، طرح‌ها و افاضاتی از سوی برخی جریانات صورت می‌گیرد که همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم تضعیف دانشگاه فرهنگیان است.

آموزشی مقیمی:تضعیف دانشگاه فرهنگیان منصفانه نیست!

معصومه مقیمی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان درباره ماجرای محول کردن وظایف دانشگاه فرهنگیان به سایر دانشگاه‌ها، اظهار کرد: چندی است که هر از گاهی سخنان، طرح‌ها و افاضاتی از سوی برخی جریانات صورت می‌گیرد که همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم تضعیف دانشگاه فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: طرح تنزل دانشگاه فرهنگیان به مرکز مهارت آموزی، جدیدترین تراوش فکری این جریان بود که با تذکر به موقع مسؤولان دانشگاه و درایت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از دستور خارج شد.

مقیمی به ذکر چند نکته درباره جریان تضعیف پرداخت و گفت: با نگاهی به عملکرد نومعلمان دانشگاه متوجه خواهید شد که دانشگاه با وجود تمام بی‌مهری‌ها و کمبودهای تحمیلی در تمام ابعاد دانش و تخصص حرفه‌ای، اخلاق حرفه‌ای و مهارت حرفه‌ای، کارنامه قابل قبولی ارائه داده است و تنزل آن به مرکز مهارت آموزی ظلم آشکار و حاکی از نگاه کاستی گرایانه است.

وی ادامه داد: نگاه به رتبه‌های تک رقمی کنکور کارشناسی ارشد نشان خواهد داد که همه ساله بخش قابل توجهی از این رتبه‌ها را دانشجومعلمان به خود اختصاص می‌دهند و در طول دوره تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های مادر هم خوش می‌درخشند.

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: جریان تضعیف را دعوت می‌کنم که به وصیت شهدای عزیز عمل کنید و دقیقاً پشت سر رهبر معظم انقلاب باشید و به تبعیت از ایشان، دانشگاه را در مسیر تعالی و رشدی که آغاز کرده و به یاری حق و حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب ادامه خواهد داد، یاری کنید.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها