|
کدخبر: 173686

خبر خوش برای کاربران شبکه شاد

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درخصوص فعالیت های تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی گفت: طبق مصوبات مربوطه، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال ۱۴۰۰ رایگان است و مشکلی برای تامین اینترنت وجود ندارد.

آموزشی خبر خوش برای کاربران شبکه شاد

مهندس محمود حبیبی درباره اضافه شدن قابلیت های جدید به شبکه شاد برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: شبکه شاد یک موجود زنده است و برنامه ما همین بوده که شاد یک موجود ایستا و ثابتی نباشد. در مدیریت شاد نیز همواره نظر ما و برنامه ریزی هایمان بر همین امر استوار بوده است که به مرور قابلیت های جدیدی به آن بیفزاییم.

وی افزود: این هدف را همچنان دنبال می کنیم و در صدد آن هستیم که با شروع سال تحصیلی بتوانیم قابلیت های جدیدی در شاد داشته باشیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیتهای تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار است؟ گفت: طبق مصوبات مربوط، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال ۱۴۰۰ رایگان است و مشکلی برای تامین اینترنت وجود ندارد.

حبیبی همچنین درباره آخرین وضعیت طرح سیمکارت دانش آموزی اظهار کرد: نگرانی هایی پیرامون حضور دانش آموزان در فضای مجازی در دوسال اخیر به وجود آمده است و مخاطراتی برای آنها وجود داشت که ما را بر آن داشت سیمکارتی با اینترنت ایمن برای صیانت از دانش آموزان طراحی و توزیع کنیم.  مطالعات مشترکی با وزارت ارتباطات از آذرماه گذشته آغاز و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، پیش نویس اولیه طرح سیمکارت دانش آموزی آماده شد.

وی افزود: پس از طی مراحل نهایی و استعلامات حقوقی لازم، طرح به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات می رسد و وارد فاز اجرایی می شود.

 

منبع: فارس
  • سعید ارسالی در

    واقعا درطول سال بااین شادشرمنده کردید حا لا باید تعطیلات رو هم بااین برنامه مسخره کارکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    اینترنت کجا رایگانه ۱ماه اینترنت میگیری دو هفته ای تموم میشه.
    لطفاًرسیدگی شود.

  • نا اشنا ارسالی در

    یعنی چی

  • ناشناس ارسالی در

    بیخودی خودشیفته نشوید ،شاد نمی تونه حتی ۳۰ درصد آموزش حضوری را اجرا کند،به فکر و اکسن و درمان بوده تا کلاس حضوری تشکیل بش ه. الکی الکی خودتون هم باور کردین که شاد میتونه جای آموزش حضوری را بگیره.

ارسال نظر