|
کدخبر: 140970

مشکل شبکه شاد بالاخره حل خواهد شد؟

مشکلات شبکه شاد چند بعدی است. برخی از این مشکلات مربوط به وزارت آموزش و پرورش است و بخشی دیگری از معضلات نیز مرتبط با مشکلات زیرساختی مخابرات است.

آموزشی مشکل شبکه شاد بالاخره حل خواهد شد؟

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در خصوص معضلات شبکه شاد گفت: مشکلات شبکه شاد چند بعدی است. برخی از این مشکلات مربوط به وزارت آموزش و پرورش است و بخشی دیگری از معضلات نیز مرتبط با مشکلات زیرساختی مخابرات است. یکی از مشکلات، آنتن دهی در برخی روستاها و شهرهای کوچک است که به دلیل فرسودگی زیرساختها و تجهیزات مخابراتی ایجاد شده است. مناطق دیگری هستند که آنتن مخابراتی دارند اما پهنای باند اینترنت در آنجا وجود ندارد.ضمن اینکه دسته دیگری از دانش آموزان نیز هستند که ابزارآلات آموزشی ندارند. یعنی خانواده های محرومی هستند که موبایل و تبلت و گوشی برای استفاده از شبکه شاد ندارند. حل این مشکلات مشارکت مردم و مسئولان را در کنار هم می طلبد.

این نماینده مجلس گفت : در نهایت فراگیر ترین مشکلی که به دغدغه اصلی خانواده ها در خصوص شبکه شاد بدل شده، مرتبط با مشکلات نرم افزاری است که در این شبکه وجود دارد. مشکلاتی که باعث شده روند آموزشی دانش آموزان با اخلال مواجه شود. بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش شناسایی خلاها همچنان ادامه دارد تا سطح کیفی خدمات نرم افزار شاد افزایش پیدا کند. کمیسیون همچنان این مشکلات را رصد می کند تا در نهایت عدالت آموزشی برای همه اقشار و طبقات کشور فراهم شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها