|
کدخبر: 173405

شرایط پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی اعلام شد

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از ابلاغ مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی برای اجرا به استان‌ها خبر داد.

آموزشی  شرایط پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی اعلام شد

شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در جمع خبرنگاران از مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی خبر داد و گفت: این مصوبه با موضوع چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی طی بخشنامه شماره ۱۵۹ برای اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

فولادوند به شرایط ذکر شده در این مصوبه پرداخت و بیان کرد: پیش ثبت نام باید با انعقاد قرارداد بین مدیریت مدرسه و اولیا دانش آموزان صورت پذیرد.

وی در مورد مینای توافقات مالی در پیش ثبت نام گفت: تا ابلاغ شهریه سال آتی، توافقات مالی در روابط طرفین، باید بر اساس شهریه مصوب سال تحصیلی جاری مدارس باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: در صورت انصراف اولیای دانش آموزان از پیش ثبت نام تا قبل از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به تفکیک دوره تحصیلی، تمام وجوه و اسناد دریافتی به اولیا مسترد خواهد شد و پس از آن مشمول مصوبه جلسه ۳۳۷ شورای نظارت مرکزی مورخه ۲۶/‌۱۱/‌۱۳۷۹‬ خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها