|
کدخبر: 173022

چرا مجلس کام فرهنگیان را تلخ کرد

نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به تعیین اعتبار لازم برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان در بودجه ۱۴۰۰ گفت:‌چرا دولت این لایحه را به صورت دو فوریتی به مجلس نفرستاده تا کام فرهنگیان سریع‌تر شیرین شود.

آموزشی چرا مجلس کام فرهنگیان را تلخ کرد

سیدمحمد پاکمهر نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت:آقای حاجی‌میرزایی شما بایستی به درخواست‌های به حق جامعه فرهنگیان از جمله اجرای کامل رتبه‌بندی فرهنگیان، اعمال آخرین مدرک فرهنگیان، ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش و توجه به کارنامه سبزها توجه کنید.

وی افزود: از اینکه لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان که در دولت به مجلس ارسال شده از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم ولی با اینکه در بودجه ۱۴۰۰ اعتبار اجرای این موضوع مصوب شده شما بایستی این لایحه  را به صورت دوفوریتی به مجلس می‌فرستادید تا گام فرهنگیان سریع‌تر شیرین شود.

نماینده بجنورد در مجلس  تصریح کرد:‌اعمال آخرین مدرک فرهنگیان در راستای ارتقاء انگیزه و کیفیت‌بخشی آنان بسیار مهم است و از ضروریات و اولویت‌های مهم محسوب می‌شود.

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    حالا نمایندگان محترام به این موضوع رتب ه بندی سرعت وسریع بخشند که دوباره به مسیر قبلی بازنگردد واجرا شود تا قبل انتخ ابات انشالله ولی به نظرام یکی از متن های که بیشترین بررسی ها در مورد آن اعمال ش ده؟"!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها