|
کدخبر: 166831

نحوه برگزاری نخستین جشنواره معلمان مؤلف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان جزئیات برگزاری نخستین جشنواره معلمان مؤلف را اعلام کرد.

آموزشی نحوه برگزاری نخستین جشنواره معلمان مؤلف

صدیقه مرادی، معاون آموزشی وپرورشی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: نخستین جشنواره معلمان مؤلف در وزارت آموزش و پرورش، با هدف شناسایی، تجلیل و تکریم از معلمان مؤلف در بهار و تابستان ۱۴۰۰برگزار می‌شود.

اوافزود: این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی، اداره کل و توسعه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات منادی تربیت انتشارات مدرسه، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران برگزار خواهد شد.

مرادی بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان و مؤلف، کمک به ارتقای سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان استفاده از آثار فرهنگی آن در جشنواره‌های کتاب‌خوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مؤلف، برگزیده جشنواره، برگزار می‌شود.

او افزود: تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی و کارکنان اداری و کارشناسان مدیران مربیان مشاوران تربیتی استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مرادی با اشاره به این که فرهنگیان مؤلف و معلمان اهل قلم می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه به دبیرخانه این جشنواره، واقع در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ارسال کنند، گفت: از برگزیدگان این جشنواره، همزمان با روز قلم تجلیل خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر