|
کدخبر: 166141

این افراد در رتبه بندی معلمان بیشترین ضرر را می کنند

یک نماینده مجلس گفت: لایحه ارسالی دولت اولا فاقد فوریت است که خودش اشکال دارد و ثانیا مجموعه کادر اداری را محروم نموده و مدت زمان دریافت رتبه را طولانی نموده که افراد باسابقه بالا بیشترین ضرر و آسیب می‌بینند.

آموزشی این افراد در رتبه بندی معلمان بیشترین ضرر را می کنند

سید محمد موحد نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان گفت: لایحه‌ای که دولت به عنوان رتبه‌بندی معلمان به مجلس شورای اسلامی داده باید  آرمان‌های کلی و دست نیافتنی است. 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لایحه رتبه بندی باید برگرفته از سند بالادستی آن یعنی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور  باشد. هدف این باید باشد که هم ایجاد انگیزه در معلمان باشد و صلاحیت های علمی و تخصصی این قشر فرهیخته را ارتقاء دهد و هم وضعیت حقوقی معلمان عزیز تغییر کند.

وی ادامه داد: لایحه ارسالی دولت اولا فاقد فوریت است که خودش اشکال دارد و ثانیا مجموعه کادر اداری را محروم نموده و موجب می شود ادارات کیفیت لازم را نداشته باشند و مدت زمان دریافت رتبه را طولانی نموده که افراد باسابقه بالا بیشترین ضرر و آسیب می‌بینند.

 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در مجلس تلاش می‌کنیم که از نظرات فرهنگیان در جهت اصلاح این لایحه استفاده کنیم و لایحه مصوب برای فرهنگیان و معلمان دست یافتنی و همه جوانب آن مدنظر باشد و  آن معلمی که در دورترین روستا خدمت می کند مشمول آن گردد.

وی خاطر نشان کرد: ما در مجلس  پیشنهاد دولت در این خصوص را افزایش قابل توجهی داده و به  ۱۵ هزار میلیارد رساندیم.

 

منبع: فارس
  • چغندربگ ارسالی در

    رتبه بندی اگه به حقوق اردیبهشت نرسه، یعن ی سرکاریه! همین مثل همیشه! معلمان ساده د ل گول نخورید و در دام خوشخیالی نیفتید هم ین

  • فرهنگی 29سال خدمت ارسالی در

    29سال دروغ و دورنگی دیدم.هیچ دولتی دلسوز معلم نبوده والان به بعد هم نخواهد بود. فصل انتخابات است دارن شیره سرتان میمالند . بروید دنبال شغل دوم و سوم تا در جامعه احترام داشته باشید .این ناهنجاریهای اجتم اعی که میبینید حاصل بی توجهی و دروغ به ج امعه تعلیم و تربیت است.هرکارد قصد گندم ب اشدش//ماه خود اندر تبع می آیدش

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق پرستاران و کادر درمان را در سال 99 بی سر و صدا دو برابر کردند، حالا یک معلم اگر بخواهد اندکی حقوقش اضافه شود باید ا ز هفت خان رستم بگذرد.

  • ناشناس ارسالی در

    اداره ای ها رتبه بندی شده اند

  • مجبوب برقی ارسالی در

    آری برادر درسته

  • دبیر ارسالی در

    رتبه بندی فقط باید به معلمی تعلق بگیرد که با 30 تا 40 و گاهی بیشتر دانش اموز سر و کله می زند و از جان خودش مایع می گذار د و مثل شمع آب می شود تا مطلبی را به دان ش اموز یاد دهد نه اداره ای و کادر دفتری

ارسال نظر