|
کدخبر: 163294

پرداخت تسهیلات بدون سپرده و وثیقه به فرهنگیان

به ازای هر فرهنگی واجد شرایط مبلغ ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ثانویه حمایتی کم بهره با کارمزد ۱۲ درصد بدون تشریفات، بدون سپرده گذاری، بدون مسدودی و البته بدون وثیقه ملکی به صورت آنلاین و آنتایم پرداخت می‌شود.

آموزشی پرداخت تسهیلات بدون سپرده و وثیقه به فرهنگیان

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: واحدهای تخصیصی ۲۲ هزار فرهنگی در پروژه تامین مسکن فرهنگیان تعیین تکلیف و مشخص شده است.

گودرز کریمی فر در این زمینه افزود: تاکنون ۲۲ هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه هستند؛ یا به عبارتی ساده تر واحدهای تخصیصی آنها مشخص شده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی واگذاری بخشی از واحدهای تخصیصی و جذب شده فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ است. در برنامه‌ریزی‌های اولیه امید است تعداد زیادی از واحدهای مربوطه به فرهنگیان تحویل داده شود.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهمنامه میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی در یک سال اخیر، تعداد ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد در ۲۵۱ شهر برای فرهنگیان واجد شرایط جذب شده است.

کریمی‌فر افزود: فرآیند تعریف شده برای تامین مسکن فرهنگیان در یک فرآیند سه ساله، تامین و تخصیص ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان است.

وی یادآور شد: در راستای حمایت از منابع مالی و آورده اولیه فرهنگیان، از طرف آموزش و پرورش به ازای هر فرهنگی واجد شرایط مبلغ ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ثانویه حمایتی کم بهره با کارمزد ۱۲ درصد بدون تشریفات، بدون سپرده گذاری، بدون مسدودی و البته بدون وثیقه ملکی به صورت آنلاین و آنتایم پرداخت می‌شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: ضمن اینکه از طرف بانک عامل (بانک مسکن) علاوه بر تسهیلات ثانویه آموزش و پرورش تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

کریمی‌فر همچنین درباره وضعیت مسکن فرهنگیان در استان تهران توضیح داد: تا کنون در پرند تعداد ۵۰۰ واحد، برای فرهنگیان واجد شرایط جذب و تخصیص داده شده است و هم اکنون افراد به پروژه متصل شده‌اند.

 

منبع: ایرنا
  • رضا ارسالی در

    رسالت خبرنگاری شما ایجاب میکنه اخبار رو براساس واقعیت وبدون هیچ گونه تحریف یاسان سورمنعکس کنید.واقعا برچه مبنایی اینهمه د روغ چاپ می کنید اینجا؟کدوم فرهنگی ازاین وام ها گرفته که ماندیدیم تاحالا؟جای درج اخباردروغ وتبلیغی،بهتراست یک بارهم که شد ه سری به ادارات آموزش وپرورش بزنید ودرجر یان واقعی این تسهیلات کذایی قراربگیرید.ت نها وامی که درآموزش وپرورش هست وام پس ان دازهست که ماهانه مبلغی ازحقوق معلم کسرمی شه وبااحتساب همون سپرده ها به میزان۲/۶بر ابر وام چهاردرصدی داده میشه که سقفش ۱۵می لیون هم نمیشه.توروخدااینقدر اذهان ملتو ن سبت به معلمان خرابتر نکنید بااین مانورها ی تبلیغی وکذایی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها