|
کدخبر: 164685

رتبه بندی فرهنگیان از چه زمانی اجرا می شود؟

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خواهد بود .

آموزشی رتبه بندی فرهنگیان از چه زمانی اجرا می شود؟

رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون رییس جمهور به جریان رتبه‌بندی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این لایحه نیز از قبل در دستور کار بوده و زمان ارائه لایحه بودجه سال جاری نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. بنابراین نگرانی در این رابطه وجود ندارد و هر آنچه که لازم باشد، اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد که اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خواهد بود و اگر با یکی دو ماه تاخیر نیز اعمال شود، به طور حتم معوقات از ابتدای فروردین محاسبه و پرداخت خواهد شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • منتقد ارسالی در

    چرا همش وقت فرهنگیان میرسه باید با تاخیر انجام بشه کاره .تا دیروز می گفتین دولت لایحه نداده ،دوباره گفتین اگه طرح رتبه ب یاد با الویت بررسی میشه،الان کاشف بعمل ا ومده میگین طرح از دولت اومده اما زمان بر ه . تر رو خدا دست بردارین .اینم از مجلس انقلابی

  • دکتر سید ارسالی در

    متاسفانه هر چه به حقوق معلمان افزوده می شود را ماه اول نمی دهند و این قانون در دیگر ارگان ها و وزارت خانه ها وجود ندارد.

  • رضا ارسالی در

    هیچ خبری ازرتبه بندی نیست اما صداوسیما و رسانه ها دارن باقوت اجرامیکنن وحتی چندما ه هم مزایاشو به معلمان دادن.اونهمه افزای ش حقوق ومزایای غیررسمی کارمندان دیگر بی سروصدا اجرامیشه وهیچکس هم کاری نداره که این افزایش ها چگونه صورت میگیره اما درآم وزش وپرورش کل کشوربسیج شدن ونماینده ها ک اروزندگیشون شده تعیین تکلیف براچندرغازحق وق معلم.این عالیجناب هاچرابراسایرادارات نظری ندارند ومحدودیت ها فقط برمعلمان هست ؟

  • ناشماس ارسالی در

    تا مسئولین مملکت ما اینا هستن اوضاع معلم بهتر نمیشه

ارسال نظر