|
کدخبر: 126839

اسامی معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی خاص اعلام شد

اسامی معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت، زمان و آدرس محل مصاحبه، معاینه و گزینش‌ رشته‌های ‌تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.

آموزشی اسامی معرفی‌شدگان‌ رشته‌های تحصیلی خاص اعلام شد

متقاضیان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی، یک و یا چندکدرشته از دانشگاه‌های مذکور را در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب کرده اند، می‌توانند فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های موسسات مذکور را انتخاب کرده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

این دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شامل: دانشگاه‌های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج)، علوم پزشکی ارتش، رشته دکتری پیوسته بیوفناوری دانشگاه تهران، رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه‌طباطبایی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، غیر انتفاعی امام رضا (ع)- مشهد، مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم، رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه‌های علوم پزشکی و کدرشته‌های تحصیلی‌ دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی - تهران هستند.

متقاضیانی که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فوق قرارگرفته‌اند، به نکات زیر توجه کنند:

الف) در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که برابر برنامه زمانی در مصاحبه و یا سایر مراحل گزینش به شرح مندرج در این اطلاعیه شرکت کرده و در این مرحله موفق شوند و صلاحیت عمومی آنان نیز توسط هیأت‌مرکزی گزینش ذیربط تایید شده و ضوابط انتخاب‌رشته فوق را رعایت و حدنصاب نمره‌ علمی نهایی برای هر رشته را کسب کنند. اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاهها به همراه نتایج سایر رشته‌های متمرکز آزمون‌ سراسری اعلام خواهد ‌شد.

ب) معرفی متقاضیان به عنوان چند برابر ظرفیت، به منزلة قبولی نیست و معرفی‌شدگان‌ لازم‌ است‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزینش‌ در تاریخ‌های‌ مقرر به‌ آدرس‌ تعیین‌ شده‌ از طرف مؤسسات در این اطلاعیه مراجعه‌ کنند. متقاضی ممکن است به یک و یا دو مؤسسه معرفی شده­ باشد، لذا متقاضیانی که به دو مؤسسه معرفی شده‌اند در صورت تمایل می‌توانند به یک مؤسسه و یا هر دو برای انجام مراحل مختلف گزینش مراجعه کند. بدیهی‌ است‌ مراجعه نکردن‌ متقاضیان‌ برای‌ انجام‌ مراحل‌ گزینش در هر مورد معرفی، به‌ منزله‌ انصراف‌ قطعی‌ از گزینش‌ در رشته‌ یا رشته‌های‌ ذیربط آن مؤسسه تلقی‌ خواهد شد و وضعیت متقاضی در اولویت‌های بعدی وی بررسی­ خواهد ­شد. در ضمن در ستون نتیجه کارنامه نهاییی در مقابل کدرشته مربوطه آنان عدد یک (۱) به منزله نداشتن شرایط گزینش درج می‌شود.

ج) آن دسته متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص مندرج در این اطلاعیه اقدام کرده ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، معرفی نشدن آنها به یکی از دلایل ذیل است: یا شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کدهای مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارا هستند و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله هستند. بنابراین دلیل معرفی نشدن آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر