|
کدخبر: 63703

استراماچونی از استقلال جدا می‌شود؟

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه اعلام کرده به دنبال جدایی از استقلال نیست و مصاحبه‌های خود در رسانه‌های ایتالیایی را هم تایید نکرده است.

گسترش‌نیوز: «اسماعیل خلیل‌زاده» اظهارکرد: پس از این که «احمد سعادتمند» از هیات مدیره استقلال استعفا کرد و این استعفا مورد پذیرش وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت سایر اعضا تصمیم گرفتند من را به عنوان رئیس جدید هیات مدیره انتخاب کنند.

وی افزود: عضو پنجم هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی و از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد تا تعداد نفرات هیات مدیره استقلال تکمیل شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دیروز سه میلیارد تومان از پیش قراردادهای فصل جاری مربیان و بازیکنان استقلال پرداخت شد و ظرف روزهای آینده نیز سه میلیارد دیگر به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد تا بخشی از مطالبات اعضای تیم را بدهیم.

خلیل‌زاده تصریح کرد: این درست که استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به پیروزی نرسیده است اما این تیم آینده خوبی پیش رو دارد و به طور حتم در ادامه راه با نتایج خوبی که کسب می‌کند خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم مطرح می‌کند.

وی تاکید کرد: دیروز فتحی در محل تمرین استقلال حاضر شد و با استراماچونی به صحبت پرداخت. متاسفانه برخی حاشیه‌ها در روزهای اخیر مطرح شده است که واقعیت ندارد. استراماچونی در گفت‌وگویی که با مدیرعامل استقلال داشت اعلام کرد یادداشتی برای رسانه‌های ایتالیایی ننوشته و هیچگونه مصاحبه‌ای نکرده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هنوز تا شهرآورد دو بازی باقیمانده است بازیکنان استقلال از حساسیت این بازی باخبر هستند و نهایت تلاششان را به کار خواهند بست تا بهترین نتیجه را برابر رقیب خود به‌دست آورند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها