|
کدخبر: 34701

پایان راه همکاری آدیداس با تیم ملی

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و علیرغم تمام حرف و حدیث هایی که در مورد پیراهن تیم ملی ایران وجود داشت، آدیداس تامین‌کننده لباس تیم ملی شد و در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی در ورزشگاه آزادی که مقابل ازبکستان برگزار شد، از طرح آدیداس رونمایی شد.

گسترش نیوز: پس از ورود ایران به رقابت‌های جام جهانی مشکلاتی در مورد استفاده از محصولات نایکی برای ملی پوشان ایرانی به وجود آمد و به نظر می‌رسد پس از جام جهانی آدیداس نیز به دلیل محدودیت هایی که در ایران برای انجام فعالیت‌های اقتصادی وجود دارد، دیگر علاقه‌ای برای ادامه همکاری با ایران ندارد.

Adidas.jpg

باید اشاره کرد که این تولیدکننده آلمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نه به عنوان حامی تبلیغاتی (اسپانسر) تیم ملی فوتبال ایران بلکه صرفا به عنوان تامین کننده لباس همکاری کرد. به این شکل که فدراسیون فوتبال ایران از فروشگاه های این شرکت در کشورهای همسایه ایران لباس و تجهیزات ورزشی مورد نیاز خود را با قیمت عمده و تخفیف معمول این شرکت خریداری کرد.

نمایندگان شرکت آدیداس برای ادامه همکاری، خواهان برگزاری ملاقات دیگری با نماینده فدراسیون فوتبال ایران هستند و به نظر می‌رسد با این شرایط دیگر این همکاری ادامه پیدا نخواهد کرد و یا حداقل برای ایجاد رابطه‌ای برد - برد، نمایندگان فدراسیون فوتبال در بخش بازرگانی کار بسیار سختی در مذاکره بعدی با این شرکت صاحب نام دنیا پیش رو خواهند داشت.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها