|
کدخبر: 85145

پاسخ تعزیرات به انتقاد رئیسی از گرانی خودرو

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه قیمت‌سازی در سایت‌های فروش، یکی از دلایل افزایش نرخ خودرو است، گفت: از دادستانی می‌خواهیم به نرخ‌گذاری در این سایت‌ها ورود کند.

گسترش‌نیوز: به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص نظارت بر افزایش نرخ خودروها گفت: ضابطه‌مند شدن نرخ خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم‌نظر هستیم.

khodro.jpeg

وی با اشاره به افزایش نرخ بی‌ضابطه ۱۰ میلیون تومانی به صورت روزانه برخی از انواع خودرو، افزود: سقف قیمتی خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای نرخ خودرو و همچنین گزارش دستگاه‌های نظارتی همچون اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می‌کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پایان در مورد قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌های فروش، اظهارکرد: از دادستانی تقاضا می‌کنیم به نرخ‌گذاری در سایت‌های فروش ورود کنند چراکه که قیمت‌سازی در این سایت‌ها یکی از دلایل افزایش بی‌ضابطه نرخ خودرو است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها